Gjest Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 tøff seng. men 20 toms på e30 er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 he he noen liker broren noen liker datteren, heldigvis så gjør jeg som jeg vil Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Dette blir fett! Du må oppdatere vidare på Porsche senga, tøfttøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Er det skjermer og framfanger til en 993 Turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 20' på E30 så overraskende normalt ut. Blir spennende å se ferdig Og helt grei barneseng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 dette, er det sykeste jeg har sett:D uten tvil min "yngligs" tråd:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Er det skjermer og framfanger til en 993 Turbo?? nei, den er hakket mer skjelden gitt,det er fra en porsche 959 som bla bre brukt i Gruppe B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Har forrsten slipt m3 i dag og ikke minst fått noen beist av noen bremser fra E60 M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 er bare å fyre på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 he he vente til det er noe litt mer spennende å ta bilde av.. driver egentlig å hellakkerer en ny audi og jobber på porsche'n til ss performance,men jeg klarte ikke la være å plukke på m3'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Du er en syk, syyyk mann! utrolig platearbeid og øye for detaljer! du er helten min Edit : så nå at du bor i asker! er det mulighet for å komme innom en dag å sikle litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 he he takk har flyttet til oslo men har lokale i asker enda, er nok mulig å svinge innom en dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 hehe må skrive inn her sånn at jeg kan følge med mye kult du holder på med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 takk for det. må ha det litt morro også, har kjøpt go kart ramme og en yamaha R1 motor nå så da bir det ett leketøy til og fikk forespørsel av en kompis om å bygge en smart med hayabusa motor i dag også. Jaggu har vi laget en orginal potetkanon også..skøyt en lime gjennom ett blikkskur fra 300 meter.. innimellom porschen og m3'n rakk jeg ett prosjekt til hjemmet også. Bygger opp en vegg i stua med 120 år gammel murstein og bygger inn tv'n og stereoen i veggen. da må jeg lage en ramme som jeg lakkerer i svart piano lakk så de blir like som tv'n blir lik ramme rundt tv'n og selvfølgelig murstein helt opp. ja ja nok vååås, skal pusle litt med m3'n i morgen så da kan det hende det blir noen bilder av noe mer spennede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Du har jaggu tid til å lage mye gøy! Hvordan går det med den Mustangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå