Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

a ha. skjønner. visste faktisk ikke at m3'n ikke kom med facelift baklamper..da får jeg vel bruke orginal lamper så jeg ikke får alle entusiastene på nakken... :D

Mye å sette seg inn i vet du. BMW verden er stor å rar. :D Kult at du børster støv av god bilen. Blir den klar til Mai da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jo takk det er mange merker og mye å sette seg inn i,når man jobber med bil. har nok blitt lurt av alle de ombygde bilene som ofte har "nye" lamper.

Bilen blir nok klar til sommeren,forhåpentligvis til mai,men jeg reiser til thailand i vinter som vanlig og har smellt kjerringa på tjukka så det gjelder å henge i fremmover nå. har mange andre biler som skal jobbes på også men m3'n blir prioritert hver dag fremover. :D gleder meg til å kunne dra på bmw treff og forhåpentligvis få masse runder med den på banen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jo takk det er mange merker og mye å sette seg inn i,når man jobber med bil. har nok blitt lurt av alle de ombygde bilene som ofte har "nye" lamper.

Bilen blir nok klar til sommeren,forhåpentligvis til mai,men jeg reiser til thailand i vinter som vanlig og har smellt kjerringa på tjukka så det gjelder å henge i fremmover nå. har mange andre biler som skal jobbes på også men m3'n blir prioritert hver dag fremover. :D gleder meg til å kunne dra på bmw treff og forhåpentligvis få masse runder med den på banen :D

jøss grattis da jarmund! :D følger aktivt med på fremgangen på dette prosjektet :wink: stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...