Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått gjort litt i dag også og i morgen er læregutten tilbake fra juleferie så da er det bare å gi gass. :D

Jøss

bare å gi lyd om du trenger en ny en til høsten så stiller jeg opp jeg..! ;-)

he he ja jeg har nok biler som skal bygges og døgnet har bare 24 timer og jeg jobber som regel 15 timer av de,alikevell har jeg alltid for mye å gjøre..burde ikke hatt hobbyen som jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt 8) . Skal du kjøre standard E39 M5 motor eller skal det modifiseres noe?

takk.. :D skal som sagt prøve å være "fornuftig" og holde motoren orginal så den er mest mulig driftsikker og fordi det egentlig holder med 400hk og 500nm i en så lett bil, m3'n til en kompis (christer på autokvikk) veide 1020 kg og min blir nok ikke noe tyngre så det kommer helt sikkert til å gå greit, har tenkt litt på ess presse men da bør innmaten byttes da den "bare" tåler rundt 600 hk

har 5-6 andre turbo biler så det frister egentlig mest å holde motoren orginal,hvertfall med tanke på at bilen skal leies ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, ja jeg er en stor tilhenger av å gjøre ting gjennomført og strøkent, det tar lenger tid men det er alltid verdt det. yrkesstolthet er mer å mer sjelden å finne blandt håndtverkere. :D

vi sees på banen vettu, gleder meg til å kunne dra på bmw treff, det har jeg faktisk aldri vært :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende.

Betaler deg 10 kroner hvis du lover å ikke sette på faceliftlykter bak.

den har nok facelift bakplate, sikkert fått noen dytt i ræva på rallycross banen så de har byttet bakplate, hvor får jeg tak i pre facelift/m3 bakplate? noen som vet. er det veng,koed el lign som gjelder eller er det kun orginal vare å få tak i. :D

Ser de har på GS, originaldel, til drøye 1600,-

http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... s+bildeler

Tipper våre venner på Koed kan skaffe billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :D , det ligner jo ikke på stort enda,men når bilen blir litt mer komplett og jeg får på alle custom delene jeg driver og lager så blir det nok seende grommere ut.

har vært å levert tegninger til vannskjærer'n i dag, det blir mange pooorno deler når det er ferdig hvertfall,får ikke gjort ferdig innerskjermene før de delene er kappet så jeg begynte på et trille bord til m3'n imens, blir en meter høyt og kommer også til å bli fint å ha på mine neste rør ramme prosjekt (59 anglia delivery og 300zx twinturbo) deilig å kunne trille på bilen uten hjulopheng.

losc47xktqkzylc561wt.jpgoosqds9a7ydz368lxemt.jpg

akkurat begynt,gjør det ferdig i morgen.

driver å oppgraderer buret mitt som er gromt fra før men det har kommet en del nye løsninger siden min bil ble bygget, så da er det jo kjekkt å ha tilgang på et par nybyggede m3 rallybiler med rallyprodukter bur man kan måle og få ider fra. :D

v8fmigfp2ffumrby2y13.jpg

218mfafoy9vfad1o4c70.jpg

iehars0l5am8zii8staa.jpg

detter er noe av de beste burene man kan får og er foretrukket av veldig mange i bla rally miljøet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...