ealoken Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 om du fjerner org ledningsnett med alle bokser osv jarmund, så sies det og være 75 kg på en e92m3. jeg har trua
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 faen så rått stuk på den e46en tusen takk for det, er veldig fornøyd med stuket nå.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 om du fjerner org ledningsnett med alle bokser osv jarmund, så sies det og være 75 kg på en e92m3. jeg har trua skal kjøre med bmw motorsport ecu så jeg kan fjærne en mer enn hvis den var orginal,men kan desverre ikke fjærne for mye,da disse moderne bilene lett blir kranglete da
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Hadde besøk fra et spansk investerings selskap i forrige uke og de ville kjøpe M3'n men klarte å motstå fristelsen og takket nei, da ønsket de å få bygget en bil. Det igjen førte til en sponsoravtale og bidrag til veldedighets arrangementene jeg arrangerer. De ønsket også at vi skulle ta med alle bilene til spania og kjøre med deres klienter. Jeg kan legge til at de sponser også manchester united og wiliams F1 teamet. Så min kompanjong er i dag i spania i møter og kjører på ascari banen mens jeg må sitte hjemme med en unge i hver arm,men dette kan bli riktig spennende. bilder fra fotoshooten til gatebilbladet ESS POWER cnc frest logo
Kvasi Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Er vel ingen som har tvilt på det, men dæven den kjærra her ble fet altså..
MonsterM3 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Sandander ? Grattis!!! Bilen ble meget bra og tøff, skikkelig gjennomført bygg, men kan jeg anbefale andre speil ?
NBCustom Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Dette er i EN EGEN klasse for seg den råeste e30 m3'n jeg har sett noen sinne:) Skikkelig gjennomført og one of a kind. Og så er det riktig antall sylindre! Jeg liker detaljene som stjernene/stickers, stickerbomb-interiøret, håndbrekket osv. både inn- og utvendig - som skiller den ut fra mengden. Den har både show og race i seg. Overklasse-prosjekt!
JE Motorsport Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Vannvittig tøft det handbrekkshåndtaket du har laget! Like imponert hver gang jeg ser på tråden din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå