Gå til innhold

Hvor treffes vi?  

39 stemmer

1. 1. Hvor treffes vi?

• Grieg-garasjen
      7
    • Sandsli-garasjen
      13
    • Søndag 04.01.09
      6
    • Søndag 11.01.09
      5
    • Søndag 18.01.09
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så viss trådstarter hadde lagt til i tittelen at de ligger bilder på side 9 og 10, så hadde det vært kjempe slik at folk får tatt seg et lite tilbakeblikk!

Håper mine iherdige minutter på tastaturet gir glede til de som vil se hvor kjekt de oppmøtte hadde det! :D

Skrevet

ai ai så ut som et meget bra oppmøte 8) jeg feiget ut. Bilen står på sommerdekk enda, og det var begynt å bli kaldt i været. Tok ikke sjangsen :cry:

men kult med så mye oppmøte da 8)

Skrevet
Så viss trådstarter hadde lagt til i tittelen at de ligger bilder på side 9 og 10, så hadde det vært kjempe slik at folk får tatt seg et lite tilbakeblikk!

Det ordner jeg! :)

Skrevet

Ser at jeg gikk glipp av de fleste ja (kom kl. 19 pga. hadde annet som måtte gjøres), men tatt i betraktning at jeg trodde jeg ikke kunne så var det hyggelig å få truffet en del ihvertfall.

Satser på å få med meg hele neste gang, og kanskje med samboer og to biler!

Skrevet

Ey måtte vise bilder av den berømte døren min ja *sukk* Og Larsiaman sommerdekk i regnbyen bergen er som og ha regntøy i sahara. Men bra treff og kjekt med diagnose som bekrefter mine værste mistanker. ca alt var så ødelagt at diagnosegreiene ikkje fikk kontakt og resten full av feil :P

Skrevet
Døren din er berømt... rett og slett...

Var en suksess dette... Tok du det opp i styremøtet Sylvia?

selfølgelig tok både jeg og de andre 2 fra styret (som var på treffet i går) opp dette med de andre,vi er alle overbevist om at dere er en flott gjeng og ser frem til å møte dere igjen :) (forhåpentligvis som bmwccn medlemmer i tilegg til på bimmers treff :wink::D
Skrevet
Døren din er berømt... rett og slett...

Var en suksess dette... Tok du det opp i styremøtet Sylvia?

selfølgelig tok både jeg og de andre 2 fra styret (som var på treffet i går) opp dette med de andre,vi er alle overbevist om at dere er en flott gjeng og ser frem til å møte dere igjen :) (forhåpentligvis som bmwccn medlemmer i tilegg til på bimmers treff :wink::D

hehe... var en del av oss som var der som allerede er BMWCCN medlemmer, men som dessverre alltid havner i bås med resten som av støttemedlemmene som ikke kommer seg til så mange treff årlig... selvfølgelig er dette en privatsak og prioritering, men det er i mine øyne altfor få "vanlige" biltreff.... som heller ikke er vanskelige å gjøre noe uttav...

Prøver vel egentlig å si at slike treff (kanskje kjørt i BMWCCN regi) hadde vært genialt mtp rekruttering av nye medlemmer og en slags "vedlikehold" av resterende medlemmer som ikke treffer hverandre så mange ganger utenom slike treff.... Her kan det utvikles videre til evnt et treff hvor folk kan ta med deler/effekter som kan kjøpes og selges bare for å ta et eksempel. Slike treff er jo i klubben allerede, men altfor få etter min mening etter alle BMW eierene som har møtt opp på de siste treffene som har vært i den garasjen... Et treff hvor man kan møte om man er medlem eller ikke så lenge man ankommer i en BMW...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...