Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg klikker meg ikke inn på vg lengre :/

Etter å ha lest ingressen, ser jeg at du har et poeng:

Når den nye 5-Serie-modellen til BMW kommer på markedet i 2010, vil den antakelig være mindre ekstrem enn vi har sett BMW-designen de siste årene. Årsaken er kravet til lavt forbruk.

Vg baserer artikkelen på bilnorge.no, som skriver:

Som vi har sett på nye 7-serien, tones også de mest ekstreme uttrykkene ned på neste 5-serie. Efficient Dynamics vil sørge for lavere forbruk og utslipp og utvalget av motorer blir omfattende, enten du foretrekker bensin eller diesel.

Ikke helt det samme...

Skrevet

e60 er jo allerede en av de bilene med absolutt lavest luftmotstandskoeffesient til tross for det "ekstreme" designet :)

Skrevet

Så lenge de tilbyr skikkelige motorer også er det jo bare bra at de tilbyr kundene miljø/økonomimodeller.

Er dritt lei klimahysteriet selv, speselt at så mye av skylda legges over på bilen da den ikke har noen nevneverdig betydning i det totale regnestykket. (skipene til en stor norsk reder slipper ut like mye som hele den norkse bilparken)

Skrevet

Helt enig, klima hysteriet har jo tatt helt av, er jo kjekt å se at de i det minste tørr å si ifra borti statene, masse kjekt på youtube om global swindel....

Håper All Gore blir satt skikkelig på plass en dag..... ;)

Å så vi som har de beste dieselmotorenen også :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...