e30lars Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hei.. jeg lurte på om det er noen her inne som har noen tips om åssen jeg skal få ut frontruta på en e34?.. er kompis av meg skal male bilen sin.. han fikk mye bedre pris på lakkering vis han tokk ut rutene og sånt selv:P vis det ikke er så mye og gjøre da.. siden den er limt. takker for saver;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 sætt dæ i førersetet og kompisn din i passasjer setet så tar dokker tak i nakkestøtten. ta på gode vernesko, plassèr fotene på frontruta, ta ett godt åndedrag og spenn i fra=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Det han over sa, det er den letteste måten å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 hehe:P skal jo bruke den samma ruta hehe... ellers hadde det ikke vert noe stress;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 altså er ruten limt er det veldig vanskelig og få den hel av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 hadde tanker om det jeg også hehe. men det er vel bare og pelle den ut og få satt i en ny en.. er det noen som veit hva som er bra til og få vekk lim restene på "bilen" etter at jeg har tatt av ruta ? og åssen lim jeg burde bruke etterpå`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Han kompisen din bør få MYE bedre pris om han tar ut frontruta . Den koster i området 8000,- .....! Vinningen opp i spinningen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 såpas.. tar det på forikeringa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Er det nødvendig å ta ut ruta da? Jeg gjorde ikke det da jeg lakkerte min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 hmm.. den bilen har litt rust nede i sprekken i venstre hjørnet i toppen der.. den lista har lekt litt vann der;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Han kompisen din bør få MYE bedre pris om han tar ut frontruta . Den koster i området 8000,- .....!Vinningen opp i spinningen?? Min kosta ca 900 DKK på koed. (E36) Skal som sagt godt gjøres å få ut frontruta hel, da det ikke er helt enkelt å skjære den ut med kniv i nedkant. Da trenger man et verktøy bestående av en vaier festet imellom to håndtak av feks tre, som man bruker til å "sage" den ut. Har du/dere ikke gjort dette før er det ikke til å anbefale. Men er du sikker på at lakkereren mente dere skulle ta ut rutene? er jo merabeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Limte ruter er noe dritt å få ut hele ja, skal ikke mye til før den sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå