MonsterE46 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei alle sammen. Jeg har en 318i E46 og har lyst å kjøpe meg tåkelys framme. Er det påbudt å ha tåkelys bak på bilen? lurer bare fordi jeg tenkte å ta knappen til tåkelysene bak fram, slik at det ikke er noe bak og vis jeg kobler de på samme knapp/bryter så vil jo det lyse både bak og fremme, det har jeg ikke lyst på Tror dere at det går fint å gjøre det? Godt nyttår til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Påbudt med bak ja. Til E36 finnes det ettermonteringskit som inkl. bryteren, tipper det samme finnes til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 oki, det høres jo greit ut. får kanskje kjøpt det hos koed eller gs, tror dere? Tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Ny bryter: www9556 Brukt: http://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=1019604&menulinkid=1459&soegeord= Må ha ledningsnett osv også. Bare send en mail til koed så fikser de det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Det er ikke påbudt med tåkelys bak nei,men er det på bilen så skal det virke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Det er ikke påbudt med tåkelys bak nei,men er det på bilen så skal det virke... Ifølge loven er det valgfritt med tåkelys bak (og foran), men jeg vet ikke om det er lov til og fjerne på en bil som allerede har og er godkjent med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Hørte med BT en dag ang tåkelys foran, det var ikkenoe problem å fjerne dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 trodde det var påbudt bak jeg, siden biler som blir importert og ikke har får montert et stort styggt et på bakfangeren og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Er ikke påbudt nei,men alle lys som bilen er levert med skal virke. Tåkelys foran er lett å fjerne helt,mens tåkelys bak er litt verre med...så da kan en jo gamble med at de som skal godkjenne bilen ikke finner ut at der egentli er tåkelys bake på bilen. Er vel uansett bare en 1'er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 men en 1'er blir vel til en 2'er neste gang...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 men en 1'er blir vel til en 2'er neste gang...? Hvis det er noe som er oppegående nok til å sjekke det ja. Men det er det skjelden Men hvem har bilen lenge nok til å utføre 2 eu-kontroller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå