BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Så du tror dette aldri kunne skjedd på Koed? Og du syns det er rart mange syns det var tungvint med frakt og moms og toll og sjit? 1 uke etter å ha mottatt varen kommer det en megaregning fra TNT som skal ha mange hundre kroner for å ha gjort deg en "tjeneste" å har vært så snille og lagt ut tollen for deg.. Og dette vil de gjerne ha minst 100 kroner for å ha gjort?!
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Fått inn sotete bak lykter til E39????har bestilt,men fikk beskjed for en god tid siden at du var fri....
Gjest Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Har ikke fått inn E39 lykter ennå, men de er på vei. Har muligens et sett med "crystal clear" om det skulle være intr?
Gjest Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Endre; Sideskjørtene ble levert på postterminalen på Lørdag, jeg sender deg sporing på PM i kveld.
badsha Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 har fortsatt ikke fått noe svar fra deg Stig. har sendt 2 pms blir det sendt nye lykter og M3 sett?
Frode D Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Så du tror dette aldri kunne skjedd på Koed?Og du syns det er rart mange syns det var tungvint med frakt og moms og toll og sjit? 1 uke etter å ha mottatt varen kommer det en megaregning fra TNT som skal ha mange hundre kroner for å ha gjort deg en "tjeneste" å har vært så snille og lagt ut tollen for deg.. Og dette vil de gjerne ha minst 100 kroner for å ha gjort?! Var dette ironi eller er du lite oppdatert??
Der Barockengel Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Så du tror dette aldri kunne skjedd på Koed?Og du syns det er rart mange syns det var tungvint med frakt og moms og toll og sjit? 1 uke etter å ha mottatt varen kommer det en megaregning fra TNT som skal ha mange hundre kroner for å ha gjort deg en "tjeneste" å har vært så snille og lagt ut tollen for deg.. Og dette vil de gjerne ha minst 100 kroner for å ha gjort?! Var dette ironi eller er du lite oppdatert?? Jeg tror nøkkelordet i BreitBaus innlegg er "var".
S.Nilsen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Har ikke fått inn E39 lykter ennå, men de er på vei. Har muligens et sett med "crystal clear" om det skulle være intr? Ok.nei ska ha sota lykter
jensemann23 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Har fortsatt ikke fått svar på PM, og ikke fått noen pakke... Jeg får ikke svar på PM, så jeg spør her: Kan jeg få sporingsnr på PM?
jensemann23 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 flere som sliter med dette eller?
stian23 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 ja. eg og begynner å lure. forskuddsbetalte, noke m3 styling, til min e36. det er 3 veke siden. men har ikkje hørt noke etter eg betalte. sjerpings!fårkje håpa det er svindel, dette du holder på med stig.
GiljeN Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 va med å ansette en til ? evt en liten løpegutt så kan pakke å sende for en slant penger ? forstår godt at ikke alt går som det skal viss han solgte 400fangere å en del lykter å ting..blander fort å sender feil da når du er aleine å telefonen ringer å han må forsvare seg på bimmers for og ikke kjøre hele rykte i dass GiljeN
EBørøsund Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 va med å ansette en til ? evt en liten løpegutt så kan pakke å sende for en slant penger ? forstår godt at ikke alt går som det skal viss han solgte 400fangere å en del lykter å ting..blander fort å sender feil da når du er aleine å telefonen ringer å han må forsvare seg på bimmers for og ikke kjøre hele rykte i dass GiljeN Støtter deg der. Har vært i kontake med Stig flere ganger, virker som en mann med mange jern i ilden og baller i luften. Går shappa så godt, kan det være dyrt å ikke ansette en til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå