PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Heisann alle sammen! fortsatt god jul! Tok noen bilder her om dagen, og som dere ser er leppen borte. Den er solgt til en her på forumet. Ny M3 front kommer i februar (lang lev tid). Jeg mottok også felgene mine i dag som jeg byttet med av brukerene her inne en felg hadde litt sår så forrige eier hadde fått tak i en helt ny felg. Supert spørr du meg! 9,5x19 + 8,5x19 med 235x35x19 Bilder av felgene påmontert kommer i kveld Siste bildet er av meg tatt av onkel barnet mitt, nå vet dere hvordan o`store penguin ser ut hehe. Bildet før det er av dama som lager meg frokost mens jeg sitter i stua og vasker og polerer ny felgene fin dame jobb det! hehe Bilder av felgene påmontert kommer senere Enjoy! Thanks for looking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Knalltøffe felger på E46 det der! Gratulerer Synes forøvrig bildet på det bildet av dama di var ganske likt bildet du har tatt, (utenom klærne da) Edit: Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 hehe, thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Så bra ut med nye BBS CH felger,Men syntes du burde få bytta skillramma eller hva den heter til en svart en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Da var felgene prøvemontert på en side! Det så rett og slett fantastisk ut! eneste jeg kan sette fingeren på er at jeg trenger 1 cm spacere forann for å få det perfekt! Er litt teezer stil over bildene, det er fordi bilen ser litt merkelig ut med skjørt og original front. bedre bilder kommer når M3 front er montert spinx; sort ramme kommer da den chromma ikke tålte avfetting så godt. Her er bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atluz Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Det ble utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Som sagt så kan vi vel konstatere at du har et høyere forbruk av renati wax enn meg. Kan ikke gå feil med BBS CH. Syntes det var et veldig bra bytte. Har alltid hatt lyst på disse felgene selv (har de som vinterfelger til M3n). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ble veldig bra med CH`ene!! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ble veldig bra! Fineste felgene man får til E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 takk guys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ufattelig lekkert Blir morsomt å se bilen din med ny fanger. Da blir den gull (hehe). Skal spaceren på fremme eller bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 hehe, gull verdt! er 2 cm spacere bak nå. og skal ha 1 cm spacer forann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ja, det ble veldig bra dette. Fin bil, med fin farge. Må ta flere slike vasketreff, greit om man skulle mangle nå, så har de andre det osv. Blir en lang vinter når man venter å sette på noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå