Gå til innhold

Lars Morten's BMW E36 cab [bilds Rondelld58 s9.]

Anbefalte innlegg

Skrevet
fin bil du har der;) elsket rondell felgene:)
de felgene gjorde seg noe voldsomt syns jeg:D

takk, blir bedre når jeg får valsa masse og får rondeller på bak også :)

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kult med slike felger! Men du må nok valse relativt mye bak før det skal bli kjørbart.. Jeg ville også prøvd å få på så smale dekk som mulig..

Jeg hadde 10*18 ET25 med 255/35-18 bak.. Det SER utrolig fett ut med slike felger, men det er så håpløst dårlig å kjøre med kontra 17" at jeg ikke klarer å ordlegge meg...

Skrevet

på bakfelga har jeg 245/35 dekk, men må valse ganske mye for at det skal gli på, tror jeg skal kjøpe meg egen valse og valse selv, må også få tatt rusta på ene hjulbuen, får ikke tatt det før etter 9 august. men etter det blir det valsing :)

Valse spesialisten tar 850kr pr hjulbue, har venta på at han skal ha tid en god stund, og siden jeg akkurat har begynt i ny jobb veit jeg ikke om jeg får mulighet til og treffe han i oslo når han skal innover, så derfor kjøper jeg egen valse :)

Skrevet

i det siste har jeg hatt veldig mye ulyder i fra diffen, så den skal byttesveldig snart, så hvis noen har en diff i fra 325/328 så er det veldig intresant og få tak i en sånn en. er bare og si fra ;)

Skrevet

er ikke din techno violet? evt så står det på dempertårnet

ble bøst med rondell på, men syn det er så lavt ET, at du ikke kan senke den ordentlig.. men hjelper litt og valse , som du har plane om..

pen bil med rå farge, savner min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...