///Grandalen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Var du på karmøy og henta bilen eller? tror han bor rett her med meg han som hadde den før deg. Jeg har nytt senkesett til salgs 40/40 med dempere og fjører og 325 motor og alt du trenger så du kunne tatt det og så med deg hjem med det samme Ståpå, bra utgangspunk. Ja stemmer nokk det.. Hvor mye for senkesettet og motor'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Ikke fjern noen Bmw emblemer og ha på de orginale bak lyktene. Jeg ville absolutt gått for m-teck 2 hvis jeg var deg Ok.. Mest mulig orginal altså? Folket syns ikke noe om å cleane bakluka altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Var du på karmøy og henta bilen eller? tror han bor rett her med meg han som hadde den før deg. Jeg har nytt senkesett til salgs 40/40 med dempere og fjører og 325 motor og alt du trenger så du kunne tatt det og så med deg hjem med det samme Ståpå, bra utgangspunk. Ja stemmer nokk det.. Hvor mye for senkesettet og motor'n? motoren er egentlig solgt, men han som skal ha den kommer aldri. 5500 for motor, girkasse, elnett og hjerne, dvs komplett motor. senkesettet 1500 feks/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Var du på karmøy og henta bilen eller? tror han bor rett her med meg han som hadde den før deg. Jeg har nytt senkesett til salgs 40/40 med dempere og fjører og 325 motor og alt du trenger så du kunne tatt det og så med deg hjem med det samme Ståpå, bra utgangspunk. Ja stemmer nokk det.. Hvor mye for senkesettet og motor'n? motoren er egentlig solgt, men han som skal ha den kommer aldri. 5500 for motor, girkasse, elnett og hjerne, dvs komplett motor. senkesettet 1500 feks/bud Uten kasse da? Byr 1 laken for senkesettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Var du på karmøy og henta bilen eller? tror han bor rett her med meg han som hadde den før deg. Jeg har nytt senkesett til salgs 40/40 med dempere og fjører og 325 motor og alt du trenger så du kunne tatt det og så med deg hjem med det samme Ståpå, bra utgangspunk. Ja stemmer nokk det.. Hvor mye for senkesettet og motor'n? motoren er egentlig solgt, men han som skal ha den kommer aldri. 5500 for motor, girkasse, elnett og hjerne, dvs komplett motor. senkesettet 1500 feks/bud Uten kasse da? Byr 1 laken for senkesettet.. selger bare komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hmm, ok.. Hva skal du ha for senkeset da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hmm, ok.. Hva skal du ha for senkeset da? Det står 1500 kr eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Så det nå.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Så det nå.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Da kommer det ett par nye bilder.. Blir større Update ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Kvitt deg med de blå tåkelysene ASAP! Hiv på M-tech2 og litt annet stæsj + noen fete felger så er du i mål Absolutt et flott utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kvitt deg med de blå tåkelysene ASAP!Hiv på M-tech2 og litt annet stæsj + noen fete felger så er du i mål Absolutt et flott utgangspunkt! Det var planen ja.. Har du no M-Tech 2 liggende sånn tilfeldigvis? Jo takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Bitteliten update der da.. Har fått av panser, topplokk, innsug, eksosmanefoil og topp. Venter på ny topp som skal i motoren.. Har 60/40 senkesett og bakrutesenker liggende på posten, som skal monteres så snart jeg er hjemme på perm igjen.. Andre deler muligens på vei.. Bla. M3 vinge, lyktelister, sportsratt, svarte nyrer osv osv.. Her er ett par bilder : Mvh Kim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Ser ut som ett fint utgangspunkt gitt. Har M-Tech 2 front liggende. Ny med monteringsdetaljer og alt. 2000 kr + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå