conan Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Jeg kan bare rapportere om en megeet fin form her, dette fordi det KUN ble fortært 2 glass med cider her i går Åssen er det med resten av bimmer brukerne? Moderatoredit (R Andersen): Dette er tulletrådmateriale.
JoeNasty Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er fin fin etter ett halvt glass vin igår.Godt nyttår til alle!
Micro_RaCeR Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 mye å rydde. kutt i øre, 1 løs tann og kan nesten ikke spise. hehe. ellers topp
Pelton Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er på topp etter 3glass cola og x antall kopper kaffe igår Ingen alkohol her i gården, dama har termin om 3 dager
Yngvejos Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Jeg sitter å har vondt i hånda etter gårsdagens fall nedi en steinrøys eller noe sånt. Det var bekmørkt og jeg gikk til venstre når høyresvingen kom. Ellers er formen ganske bra.
nicooo Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 jo fin form idag å. skulle den vært no annerledes?? finfin feiring igår og lykke til i det nye året til alle bimmer brukere
morteym Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hadde jeg hatt spade så hadde jeg gravd meg ned.
Snusfenrik Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Fiiin fin form her Selv om det var et noe større inntak av alkohol, så gikk det meste bra. Noen sleivspark ble det jo seff, type småjenter og uvettig bruk av fyrverkeri men alt i alt så er det alle mann alle, uskadd og stridsdyktig Godt nyttår folkens!! og så denne kidden som hang med oss ut i morgentimene da.. livredd for både planter og møbler.. med påfølgende video på youtube:
316 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er helt grei akkurat nå. Kommet meg hjem fra hyttetur nå, sovna kl 9 i går. Våkna 3 igjen, og la meg 5... Ble nok alkohol, hvertfall!
ehrnst Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 greit sliten. kjenner jeg kunne droppa et glass cognac halv 5 idag tidlig. ehh....han fyren på den videon, spist sopp eller noe?
Snusfenrik Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 greit sliten.kjenner jeg kunne droppa et glass cognac halv 5 idag tidlig. ehh....han fyren på den videon, spist sopp eller noe? vettafaen.. han var jævlig rar iallefall Vet bare at han var en del yngre enn oss andre og het kristoffer...aldri sett han før! Hang seg bare på oss på nachspiel. Han forsvant ut senere og skulle møte noen engler iallefall..
matsrh Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Kan ikke klage på formen, ble ikke mye alkohol i går. Men dagen går treigt og er kjedlig! Lovet å ikke bråke i garasjen siden det er helligdag!
matsrh Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 greit sliten.kjenner jeg kunne droppa et glass cognac halv 5 idag tidlig. ehh....han fyren på den videon, spist sopp eller noe? vettafaen.. han var jævlig rar iallefall Vet bare at han var en del yngre enn oss andre og het kristoffer...aldri sett han før! Hang seg bare på oss på nachspiel. Han forsvant ut senere og skulle møte noen engler iallefall.. Tørte vel ikke å komme hjem til mor så prøvde å finne annen plass å sove
LianLi Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Har ikke oversikt overalt som rant nedover ganen natt til torsdag men, formen er ikke så verst. Kjenner dog at det ikke var en alminnelig Onsdag Godt nytt år!
Anbefalte innlegg