knutth Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hei! Jeg har en 98/99mod. 318i E46 som er tysk importert. Hvordan kan jeg koble til automatiske kjørelys på denne? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Må kodes om;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Såvidt jeg vet, så kan du vel bare vri bryteren helt over til høyre, og den vil vel da styres av tenningen? Det gjør ihvertfall det på min E39, så jeg antok at det var likedan på en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Såvidt jeg vet, så kan du vel bare vri bryteren helt over til høyre, og den vil vel da styres av tenningen?Det gjør ihvertfall det på min E39, så jeg antok at det var likedan på en E46. Det funker bare på de nyeste e46'ene mener jeg å huske. på min 00 mod e46 vil parklysene fortsatt lys om bryteren står i noen andre posisjoner enn 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Min 01' er det automatisk kjørelys på.. Gjelder dog ikke park og tåkelys posisjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutth Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Det lyser forsatt på parklys hvis jeg vrir bryteren helt til høyre. Må dette kodes om på et verksted? Noen som vet om hva dette koster og om det er mye arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Som Zipp0 sier så kan dette kodes om. Bavaria hær i Kristiansand skulle ha 790,- for en slik operasjon... Jeg tar betaling i øl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Såvidt jeg vet, så kan du vel bare vri bryteren helt over til høyre, og den vil vel da styres av tenningen?Det gjør ihvertfall det på min E39, så jeg antok at det var likedan på en E46. Det funker bare på de nyeste e46'ene mener jeg å huske. på min 00 mod e46 vil parklysene fortsatt lys om bryteren står i noen andre posisjoner enn 0 Og på min 2000 E46 funker det fint å ha bryteren helt til høyre hele tiden ("norsk" bil). Alltid noen varianter ute og går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Og på min 2000 E46 funker det fint å ha bryteren helt til høyre hele tiden ("norsk" bil). Alltid noen varianter ute og går... Varianter (i denne sammenhengen) = forskjellig koding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå