Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis ser på en morsom erstatter til en Volvo XC70 D5 163hk.

Fant en 330dXAT på Finn.no og jeg synes den virker litt mye billig.

2003mod, 75000km og bare 318000kr

ALT utstyr!!!

På 2003mod har den fått 194hk, eller er det fortsatt 184hk

Hva er erfaringene med disse bilene?

Skrevet

204hk motoren kom vel også i slutten av 2003?

Ja... som 2004 modell fom. september 2003. Jeg mener ikke at det var problemer med turboen på de tidlige M57D30 motorene... jeg tror du blander med 2.generasjon av M47D20 motoren (de med 150 HK).

Skrevet

Den selges så billig fordi han har fått innbytte hos meg!! Den er helt rått satt opp den bilen Individual komposissjon. Husker ikke fargen i slengen, men kommer den for salgs hos oss så blir den en del dyrere en det der.

En kompis kjøpte en nesten tilsvarende 330xdat uten m-sport og en del av utstyret der for 250 000. Etter en liten tur hos ts racring gikk den bilen MEGET bra.

Skal han kjøpe seg 330xdat så er det ingen av bilene på nettet som kan måle seg med denne.

Mitt råd løp og kjøp!

Skrevet

Hmmmmm!

Det er vel ingeting å si om utstyrsnivået :-)

Men så lav pris gjør en svært skeptisk.

Pris er en ting, men i hvilken teknisk stand er en annen ting og om 75000km faktisk er den riktige tallet.

Er dette import eller Norsk?

RS

Den selges så billig fordi han har fått innbytte hos meg!! Den er helt rått satt opp den bilen Individual komposissjon. Husker ikke fargen i slengen, men kommer den for salgs hos oss så blir den en del dyrere en det der.

En kompis kjøpte en nesten tilsvarende 330xdat uten m-sport og en del av utstyret der for 250 000. Etter en liten tur hos ts racring gikk den bilen MEGET bra.

Skal han kjøpe seg 330xdat så er det ingen av bilene på nettet som kan måle seg med denne.

Mitt råd løp og kjøp!

Skrevet

Dette hadde så absolutt vært en potensial bil om jeg skulle skiftet ut E91`n til fordel for litt eldre bil med mere motor. Sitter å ser på 530Dat og 330datX for tiden :)

Skrevet

ALT utstyr!!!

Har ikke parkering sensor fremme :wink:

Trodde ikke du fikk park sensor foran på e46. :wink:

Jeg har iallefall aldri sett det på E46.

Skeptisk pga lav pris? Alt mulig er det nå man skal bli skeptiske for og da!? Hadde det vært bedre om den var priset 100.000,- høyere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...