Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom i går kveld over et aldeles så lite "klenodium" Det dreier seg om en E28, som kan være meget bra. Den har antakeligvis stått ute i et par år, men står nå trygt lagret inne i en nedlagt bilbutikk sammen med et knippe andre 80 talls-biler. Vet lite om akkurat denne bilen, men jeg vet at han (selgeren) sluttet å selge biler for 10 år siden. Så denne bilen har sikkert gått svært lite...

Vet ikke hva slags E28 det er.. Har bare sett at den har krom rundt baklysene, vet ikke om det sier noe? 8)

img0426tu3.jpg

Skrevet

Hvis det er den som har stått ute der i år og dag, så er den skrææp. Er 520i ettersom jeg husker. Hvis det er den samme som jeg snakker om så hadde den gått over 200 000 iallefall. Har snakka med fyren jeg og ang. noe styling han hadde inne der, men det forsvant helt i glemmeboken hos meg.

Skrevet
Hvis det er den som har stått ute der i år og dag, så er den skrææp. Er 520i ettersom jeg husker. Hvis det er den samme som jeg snakker om så hadde den gått over 200 000 iallefall. Har snakka med fyren jeg og ang. noe styling han hadde inne der, men det forsvant helt i glemmeboken hos meg.

Hmmm.. Rart om den har gått 200 000! :lol: Bilene har jo stått der så lenge jeg kan huske... Man skal aldri si aldri, kan jo hende at en 5 år gammel bil hadde gått 200 000.

Tror ikke det er så lett å få kjøpt noe av fyren, virker ikke akkurat slik.

Skrevet

Husker det sto en 518 utenfor der en gang også for et eller to år tilbake. Var innom å hørte på priser (før Europris overtok lokalene bakover), men han skulle ha fantasipriser.

Har derimot hørt mye syke historier om "bilsamlinga" som befinner seg i hulegangene nede under bygget... Men har aldir hørt noe, og jeg ser ikke noe dør ned dit heller..

Skrevet

Hmmm.. Rart om den har gått 200 000! :lol: Bilene har jo stått der så lenge jeg kan huske... Man skal aldri si aldri, kan jo hende at en 5 år gammel bil hadde gått 200 000.

Tror ikke det er så lett å få kjøpt noe av fyren, virker ikke akkurat slik.

Er ikke sikkert det er samme bilen vi snakker om da. Den var virkelig sliten den jeg så som sto utafor der iallefall.

Han virka veldig grei når jeg snakket med han, ingenting var noe problem. Bare å ta kontakt. Veldig hyggelig fyr.

Oddis: Er den potetkjelleren under der det står endel biler i. Har aldri vært der, fant heller ingen dør ned. Den er nok skjult av noen som ikke vil at andre skal komme ned dit.

Skrevet
Oddis: Er den potetkjelleren under der det står endel biler i. Har aldri vært der, fant heller ingen dør ned. Den er nok skjult av noen som ikke vil at andre skal komme ned dit.

Her tror jeg en bimmers action med finlandshette og lommelykt hadde vært på sin plass. Er utrolig underholdene å lese om slike garasjefunn, selv om bilene gjerne ikke er verdt å samle på... :D

(eller er det bare meg med en slik interesse :roll: )

Skrevet

Her tror jeg en bimmers action med finlandshette og lommelykt hadde vært på sin plass. Er utrolig underholdene å lese om slike garasjefunn, selv om bilene gjerne ikke er verdt å samle på... :D

(eller er det bare meg med en slik interesse :roll: )

Jeg snoka rundt der i omtrent en halvtime uten å finne noe annet enn lastebil skogsvrak i den bittelille skogen bak der :P Men jeg tror jeg husker omtrent hvor inngangen er. Hadde et homemade kart engang i tiden det sto på. Følte meg som nisser som lette etter hulen og prøvde å unngå nåsåene.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...