Captain Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Noen som vet hva dette merket betyr? På dette bildet er det bak på en Audi, men har sett det på forskjellige biler, inkl. BMW.
patricko Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 har ikke dette noe med lakkbehandling å gjøre? tror det er noe de som driver med bilpleie har på etter de har teflonbehandlet
Captain Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Det var raske svar! Ok, da vet jeg det Teorien min om et eller annet hemmelig symbol for en eller annen sekt var altså feil...
316 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Det var raske svar! Ok, da vet jeg det Teorien min om et eller annet hemmelig symbol for en eller annen sekt var altså feil... Hjelpes meg, da er jeg medlem i en sekt.
Yngvejos Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Det var raske svar! Ok, da vet jeg det Teorien min om et eller annet hemmelig symbol for en eller annen sekt var altså feil... Det er den hemmelige Ditec sekten, for alle som er late og ikke orker og vokser bilen, og heller vil ha en matt "vedlikeholdsfri" bil.
tommyfo Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Henger meg på denne, noen som vet hva symbolet på denne bilen er. Har sett det på 2 biler, det andre var også en 190E...
JoeNasty Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Hvis du tenker på det blå "flagget" er vel det merket til mercedes sin sportsavdeling. Husker ikke helt det eksakte navnet på den nå. Eller om det bare er "sportline"...Er iallefall noe sånt.
nicooo Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Hvis du tenker på det blå "flagget" er vel det merket til mercedes sin sportsavdeling. Husker ikke helt det eksakte navnet på den nå.Eller om det bare er "sportline"...Er iallefall noe sånt. tenkte du på AMG??
JoeNasty Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Nope,ikke AMG jeg tenker på.Dette merket lurer jeg på om er før AMG sin tid.Har iallefall bare sett det på eldre mercedeser. Skal søke litt rundt å se om jeg finner ut av det 100 %
JoeNasty Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Fant det ikke ut på nettet men snakket med en kompis som er merce-fantast. Det er "sportline" merket. De har jo "Classic", "Avantgarde" "Sportline" osv osv Men jeg personlig har bare sett det merket på gamle mercedeser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå