Gå til innhold

BMWCCN ØST sine treff i vinter!"Sladdetreff" 1MARS

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

husk å komme tidlig alle sammen så vi får kjørt mest mulig.!.!

Hei hei hei, ser hvem den der var ment til :wink::wink:

Det blir vel ikke sånn denne gangen også? de som kommer tidligere får jo kjørt mer, at vi som kommer senere skal kjøre mye i begynnelsen for å ta igjen de andre er ikke rettferdig for de som var tidlig ute syns jeg...

En ting som jeg håper arrangørene tar tak i er måkingen, Var temmelig trangt i "depotet" sist gang. Hadde vært fint om det var muligheter til å parkere bilene og gå og prate litt og sparke litt dekk. også slippe å måtte stå i kø ute på banen :?

Vi har dessverre et budsjett der vi prøver komme i 0,- kr, så blir begrenset av hva vi får til. Viderer gjennomfører vi dette på frivillige basic, så får ikke til alt, om du sjønner? Vi har så vidt fått diskutert det du nevner her og syntes den type innspill du her gjør er seriøs og noe vi selvsagt skal ta en seriøs prat på i øst styret S.Arnesen. Pratet litt med Kim idag så vi håper finne ut en løsning :-).

Mine om årsmøte til bmwccn øst som er på onsdag. Der er muligheten for de som har gode løsninger, tar ansvar for utvikle øst avd, etc.... stille opp.

Søren, dessverre ikke klar jeg.. :(

Så synd da :cry:

noen fra vestfold som skal?

Du får nå prøve få med deg SteffanC, Dr_S, Gunnar, Andersen og folket :-).

Har meldt meg selv på og kompisen min e34skillz :D

Vi gleder oss!

Det er bra, mye da prates vi ;-)

man kan kjøre der med piggfritt right?

Du kan godt kjøre vanlig piggdekk beregnet på vanlig vei men IKKE ispigg/rally dekk. Uansett så kommer du til ligge laaangt bak meg på tider etc.. når jeg slenger touringen ut på, he he ;-):-).

Kom igjen folkens, meld dere på. Blir siste vintertreffet dette ;-).

Skrevet

Høres bra ut Glenno :D Er det ikke grunneier som står for måking? skulle nesten tro at når man leier noe så må det være måket og klart til å brukes... Hjelper det noe å gå opp til f.eks 250-300kr for kjøring da? for å dekke måking :)

Skrevet
Høres bra ut Glenno :D Er det ikke grunneier som står for måking? skulle nesten tro at når man leier noe så må det være måket og klart til å brukes... Hjelper det noe å gå opp til f.eks 250-300kr for kjøring da? for å dekke måking :)

Dessverre er det ikke slik at banen er måket og vi vil gjerne holde start kontigenten så lav som mulig slik at dette er noe vi selvsagt prater mye om. Vi har blitt nødt til ta vekk innkjøpet av pølser denne gangen får komme nærmere 0,- samt at det er vansklig beregne hvor mange som kommer når ikke alle melder seg på. Hadde situasjonen vært at vi hadde maks antall påmeldte iforkant hadde ting vært noe enklere. Vi er usikkere på hva folket sier om øke kontigenten? Vi tror at flere vil slenge seg på disse treffene også etter hvert får det er både gøy, nyttig og sosialt. Mange har kansje ikke kjørt banekjøring før og dette er jo mindre treff enn rudskogen og våle slik at en kan prøve seg sakte frem iforkant.

Skrevet

som glenno sier. grunn eier har 0 ansvar for måking. det må vi stå for selv. så vi tenkte å betale en lokalt helt med traktor(om vi finner en) til å måke litt ekstra der før neste helg. men vi ingen av oss bor der oppe så er liksom ikek gjort på en fei å finne en som vil måke litt for oss der opp

Skrevet

"A.Teserud" bor ikke så langt i ifra og jobber med brøyting. Ihvertfall slik jeg forsto det i tråden angående det treffet 325_cab arrangerte i romjula. Kan jo hende han er villig til å stille opp for en liten sum? eller gratis deltagelse kanskje :)

kanskje verdt å høre med han? :D

Skrevet

enig med deg der. Må jo finnes en i nærheten man kan høre med som er villig til å gjøre en tjeneste.

Kan jo by han på en runde på banen med traktoren og en PØLSE kanskje :D Finnes sikkert en trivelig bonde der oppe som går ann å spørre samme dagen man kjører oppover der, tar jo ikke så lang til å måke litt parkeringsplass. :lol:

Skrevet
"A.Teserud" bor ikke så langt i ifra og jobber med brøyting. Ihvertfall slik jeg forsto det i tråden angående det treffet 325_cab arrangerte i romjula. Kan jo hende han er villig til å stille opp for en liten sum? eller gratis deltagelse kanskje :)

kanskje verdt å høre med han? :D

hehe.. jeg er meldt på jeg:D ser ikke på meg som en lokal helt:P men kan selvfølgelig møte opp og gjøre en innsats med litt måking jeg:) så sant det ikke snør kjerringer for da er måking av flyplass første pri;) men når starter det på søndag? kan jeg komme bort med traktor jeg:) bare få kjerringa til og kjøre 535 bort. for kunne tenkt meg og prøvd litt sjøl:D forresten hadde vært kult om noen kunne tatt kule bilder av en traktor i breisladd?:P det måtte jo vært gull;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...