Erebus Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Hvordan ligger denne sånn prismessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har ejg regnet rett, kommer bilen på 630000,- i norge. Det er*DYRT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ja, si det? Prisen er jo + moms og avgifter, og hvis man velger alternativt så er det jo ikke godt å vite hvor det ender. Dog; har sett den butikken der operere med litt fantasipriser på andre biler tidligere.. sliter vel litt om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Lå til salgs til 625 000 m/avgifter betalt for litt siden. Ville funnet meg en norsk bil om jeg var deg. Lønner seg ikke å importere biler med så mye hk lenger. Forhandler nevner alternativ betaling, men det er jo en rimelig stor sjanse å ta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 stemmer det.... Personlig venter jeg med spenning på at E39 M5en kommer ned på et litt mer fornuftig nivå, da dette i mitt syn er en av de mest vellykkede M bilene i historien Estetisk, bilen er rett og slett vakker.. Lov å håpe på at den bikker under 300.000 i løpet av et par år for et pent eksemplar med mindre enn 150.000 på tellern? Har dog hørt litt ymse om førsteårsmodellen... 1999... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Denne M5'en har ligget på finn i evigheter. Som lars89 sier lå den til rundt 625.000, som med andre ord en drømmepris for en 10 år gammel M5. Tydelig at denne bilforretningen har brent seg skikkelig på å ta inn denne bilen. At den selges uten noen form for garanti gjør den ikke akkurat mer attraktiv. Selger kan vel uansett ikke fraskrive seg et hvert ansvar, selv om de skriver det i annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Det der var ikke billig jeg skal klare å få inn 2001 mod e39 M5 til Mellom 170 000 - 190 000kr inkl MVA lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 De tok den inn til en kunde som plutselig ikke vill ha den lenger. Bilen har ALT utstyr og er veldig bra, men som dere sier så er den noe dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Selges uten moms og engangsavgift... Merkelige greier. Greit at de har feilberegnet noe grusomt, men dette ser jeg egentlig som et helt talentløst forsøk på å få bilen til å se billig ut selv om den er svinedyr. Momsen har de selvsagt betalt ved import... Og så er det jo drøyt å skrive at de anbefaler alternativ avgiftsberegning uten at de oppgir hva engangsavgiften blir ved de to utregningsmetodene.. Anyway: Man får greie 99-00 M5 i Tyskland for 10.000 euro nå, dog med litt høyere kilometerstand enn denne, men det sier seg jo selv at de har betalt alt for mye for denne siden de proklamerer med at de med dagens pris taper 75.000,- Tror nok de får beholde den en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 At den selges uten noen form for garanti gjør den ikke akkurat mer attraktiv. Selger kan vel uansett ikke fraskrive seg et hvert ansvar, selv om de skriver det i annonsen? Det er bare tull, forbrukerkjøpsloven gjelder også bruktbilkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 De tok den inn til en kunde som plutselig ikke vill ha den lenger. Bilen har ALT utstyr og er veldig bra, men som dere sier så er den noe dyr. En smule tallentløst å ta inn bil til kunde uten å kreve forskudds betaling av bilen, jeg hadde aldri tatt in en bil i denne prisklassen uten å gardere meg mot att han pluttselig ikke skulle hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 De tok den inn til en kunde som plutselig ikke vill ha den lenger. Bilen har ALT utstyr og er veldig bra, men som dere sier så er den noe dyr. En smule tallentløst å ta inn bil til kunde uten å kreve forskudds betaling av bilen, jeg hadde aldri tatt in en bil i denne prisklassen uten å gardere meg mot att han pluttselig ikke skulle hatt den Ikke alle som er like smarte som deg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 jeg veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 rart at kunden skal ha trekt seg. Det er jo kontraktsbrudd. Uansett mye penger for en utollet e39 m5 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Det der var ikke billig jeg skal klare å få inn 2001 mod e39 M3 til Mellom 170 000 - 190 000kr inkl MVA lett. Spesiell bil. Gleder meg til å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå