Dr_S Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Old news... jimmy540 siden er jo legendarisk, men man finner ting som er ofte like ille her hjemme..
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Nummer 96: Nå er det vel flere her inne med nøyaktig lik front..? Hehehe, du følte deg truffet?
Galro Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hva er dette da? Noe Bernie og Lupu har bygd? Den er nok fra mannen bak denne pimpmobil-sl: http://www.fishki.net/comment.php?id=35921
matsrh Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hva er dette da? Noe Bernie og Lupu har bygd? Den er nok fra mannen bak denne pimpmobil-sl: http://www.fishki.net/comment.php?id=35921 Er det storbyenes svar på traktor?
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Nummer 96: Nå er det vel flere her inne med nøyaktig lik front..? Hehehe, du følte deg truffet? Viser vel heller hvor teit kommentaren hans er, når man på det mest konservative norske bmwforum finner mer enn 10 brukere med nøyaktig samme oppsett i fronten..
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Nummer 96: Nå er det vel flere her inne med nøyaktig lik front..? Hehehe, du følte deg truffet? Viser vel heller hvor teit kommentaren hans er, når man på det mest konservative norske bmwforum finner mer enn 10 brukere med nøyaktig samme oppsett i fronten.. Joa, men han har vel en smak slik som alle andre. Og heldigvis er vi forskjellige. Jeg ser både ditt og hans sin mening, jeg synes den kanskje ser bra ut på din bil, sikkert på grunn av breddingen, men på den som han viste synes jeg det bli litt i det meste laget av lepper. Den hadde klart seg uten. Bilen hadde sett mye mer gjennomført ut i mine øyne om den ekstra leppa var borte. Den passer liksom ikke helt inn, og ser veldig påklistret ut. Og bygger alt for mye utover.
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Problemet vet du hva det er? Om jeg fjerner en enkelt en av de leppene der så vil fronten bygge mindre ned enn kanten på skjermen som går over sideskjørtet.. Ser helt mongolid ut når det bygger mer ned bak forhjulet enn foran Kan få tatt ett bilde til deg i dag da bilen står uten gt-leppa på (bare mtech med sverd).. Blir bare helt forjævli teit.. Trenger noe som bygger såpass ned.. Kunne brukt gt splittere og spoilern, men det blir ikke store forskjellen i fra original Gt-leppe til Rieger sin gt leppe..
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Gamnmelt bilde: Her ser du det fra en "sårbar" vinkel.. Her er bilen senket maks.. Likevel er det ikke mer enn akkurat slik at leppa bygger fronten ned i høyde på høyden av skjermbuen som går over skjørtet.. Se for deg fronten her uten leppa.. Mongo? Bruker du originale M-tech skjørt har du ikke dette problemet, og kan fint bruke fronten uten leppa.. Forøvrig syns jeg faktisk at du BØR bruke fronten uten leppa om du har m-tech skjørt.. Skal ikke være stor forskjell på høyden foran og bak hjula synes jeg (noe som er årsaken til at jeg syns m-tech bakfanger ser corny ut siden den er 5 cm høyere enn skjørtene) Alternativet til gt-leppa er å bruke Infinity I fronten, og ærlig talt syns jeg vel ikke den er den peneste jeg har sett...
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Problemet vet du hva det er? Om jeg fjerner en enkelt en av de leppene der så vil fronten bygge mindre ned enn kanten på skjermen som går over sideskjørtet.. Ser helt mongolid ut når det bygger mer ned bak forhjulet enn foran Kan få tatt ett bilde til deg i dag da bilen står uten gt-leppa på (bare mtech med sverd).. Blir bare helt forjævli teit.. Trenger noe som bygger såpass ned.. Kunne brukt gt splittere og spoilern, men det blir ikke store forskjellen i fra original Gt-leppe til Rieger sin gt leppe.. Skjønner, et bilde hadde vært fint, ble litt nysgjerrig jeg nå Det ser kårny ut når sideskjørtene er lengre ned enn frontfangeren, så ser hva du mener. GT splitterne er for meg kanskje det mest riktige, men det er opp til hver enkelt. Men det er da igjen noe alle har så, spørs om man vile følge strømmen eller tørre å skille seg ut
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Linken er fikset.. GT-splittere er pent det.. Blir litt wannabe Mtech 2 E46 siden jeg så Mtech 2 fronten til E46 lenge før jeg så splittere.. Uansett er ikke leppa bare kastet på.. Har studert utrolig mange bilder av bmwer og som så mye annet på bilen ligger det nøye vurderinger bak alle valg som er tatt..
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Linken er fikset..GT-splittere er pent det.. Blir litt wannabe Mtech 2 E46 siden jeg så Mtech 2 fronten til E46 lenge før jeg så splittere.. Uansett er ikke leppa bare kastet på.. Har studert utrolig mange bilder av bmwer og som så mye annet på bilen ligger det nøye vurderinger bak alle valg som er tatt.. Så bildet og ser akkurat hva du mener Men jeg har heller ikke sagt at leppa er kastet på, jeg sa at på bilde #96, som du viste til, så ser leppen påklistret ut. Jeg vet at det ligger mye tenking og vurderinger bak, men uansett hvor mye man kan jobbe med en ting så kan det fortsatt se påklistret ut. Altså jeg er ikke fan av den leppen. Men som du sa at fronten måtte bygge litt ned for å ikke være høyere enn sideskjørtene vil jeg si er riktig, og for å ordnet dette er det mange muligheter, du valgte denne leppa, jeg ville kanskje gått for GT splitterne. Du sier at splitterne er wannabe e46 M-tech II, da spør jeg etter fakta, kom splitterne til E36 etter E46? (ikke vet jeg, men siden du sa det så lurer jeg av ren nysgjerrighet)
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Det tror jeg nok ikke de gjorde nei.. Men jeg vil kanskje si at M-tech2 til E46 og splitterne til E36 ble pop omtrent samtidig.. I hvertfall er det litt slik jeg har sett det, at det er først nå i den senere tid de har tatt helt av.. Før så man veldig ofte GT-leppa til Rieger.. Hvertfall min personlige oppfatning.. Sier heller ikke at det er feil med gt splittere.. Og har ikke vært fremmed for tanken på å prøve det, så skal ikke se bort fra at det blir noen endringer.. Er forøvrig helt enig i at #96 ser litt corny ut, uten at jeg skjønner helt hvordan han har fått til det!?
Clerion Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hehehe Den mintgrønne e34`n med enorm spoiler var jo litt søt nesten ^^
estorilskreppa Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hmmm....noen av de bilene fikk meg til å bli kvalm og få lyst å vaske meg i øynene med klorin...men må si den z3 var litt kuul med tanke på "show car" gjennomført lakk og full pakke..selv om jeg aldri vill kjørt rundt i den..
316 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 IKKE STYGT: IKKE STYGT: IKKE STYGT: IKKE SÅÅÅ ILLE: SKAMTØFT:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå