Aroid Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 jeg lurer på en ting har jeg Navi MKIII i min bil? har jeg muligheter bare montere 4:3 eller 16:9skjerm, uten å gjør noe meir? Bilen er en 2002mod E46 320d touring
Aroid Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 etter den her sia så har jeg MKIII http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... hlight=mki Men er det bare for meg å bytt ut til skjerm da eller?
Kjennern Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Tror nok ikke det, skjerm foran har jo ikke radiomodul med forsterker. Tror den lille navien har dette innebygd i enheten foran, er ikke helt sikker men tror det. Så da må du ha en BM54 Radio modul også vil jeg tro. Uten å være 100% vel å merke.
bmw pat Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hei. Du kan muligens bruke navi spilleren videre, hvis du får oppdatert programvaren i den. Uansett må du ha nytt ledningsnett, radiomodul, cd-vekseler eller ipod interface hvis du har frontskjerm med kasett bak. Jeg har selv montert mkiV system i min e39. kjøpte alle delene på ebay. navi spilleren må være kodet til den type skjerm du skal bruke. dvs hvis du har 4:3 programvare på navi spilleren, så vil du få 4:3 bildet på skjermen hvis du har en 16:9 skjerm.. usikker på om du kan omprogramere den spilleren du har nå. den har programvare som blir kalt low. Dette er for navi uten skjerm. Du må ha en som er professional/high hvis du skal bruke den på en 16:9 skjerm.
Aroid Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 så dere sei at jeg kan bruke 4:3 skjerm så trenger jeg ikke å bytt ledningnett da?
awt Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Uansett hvilken skjerm du skal velge må du ha radio-modul bak og nytt ledningsnett. På 4:3- og 16:9-skjermer er det ikke radio foran som du har nå, men bak i bagasjerommet. Radiomodul og ledningsnett er lett og få tak i, men det er noe jobb å legge kabelen. Ligger noen bilder av denne jobben i tråden min.
Aroid Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 oki. hvor kan jeg få kjøp alt jeg trenger?
awt Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har handlet alt hver for seg på eBay, men det finnes flere som selger hele "pakker" med det du trenger. Gjerne litt dyrere da, men også med noe bedre sikkerhet. Husk at euroen og dollaren er noe høyere nå enn i sommer, noe som gjør dette endel dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå