Scampi Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Hmm...dette må man nesten få kommet seg på Rudskogen ligger jo ikke langt unna. Blir det ikke banekosing for touringen blir det i det minste foto Da er det bare å håpe på godvilje så jeg får stått på indre bane
Al Bundy Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 bmw ccn-treffa på asfalt er megatriste saker. Er jo mer spennende å være portvakt nesten..BMW CCN skulle lært av volvo-treffet, det var vellykka og det var masse sladding! Så er det nok ingen som blir lei seg om ikke du kommer heller. Gjør alle en tjeneste. Hold deg hjemme.
hagenisse Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 BMW CCN skulle lært av volvo-treffet, det var vellykka og det var masse sladding! BMWCCN sine treff pleier være ganske vellykkede de også - om en vel mye folk nå og da. Masse slædding kan holde seg på volvo-treff, rundetider ftw!
jonr- Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 er det mulig å få bytta dekk der? si at jeg vil prøve 2 forskjellige type dekk.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 BMW CCN skulle lært av volvo-treffet, det var vellykka og det var masse sladding! BMWCCN sine treff pleier være ganske vellykkede de også - om en vel mye folk nå og da. Masse slædding kan holde seg på volvo-treff, rundetider ftw! treff er show det! Kan også nevne at gjennomsnittet i hvor bra bilene gikk var høyere på volvotreffet.
Cyrus^^ Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Mulig jeg er blind, men hvor melder man seg på? Går meg vill på ccn-sidene.
BreitBau Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ingenting til ACR? Du må ha tak i CCN Avd: Nordland..
hagenisse Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Kan også nevne at gjennomsnittet i hvor bra bilene gikk var høyere på volvotreffet. Rett frem eller i svingene? De volvoene jeg har sett har stort drevet med dragracing nedover strekkene for å så omtrent stoppe opp i svingene.. svensk bil? hallo....
Cyrus^^ Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Melde på?Bare å komme det!? Roa deg! Er vanlig praksis på de treffa jeg har vært på å måtte melde seg på, derfor jeg lurte.
D.C.V Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Trodde hovedklubben brukte å arrangere treff der Stemmer ikke det?
Lars89 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Klarte vel 150ish med den skamdaue 318en min på Våler i fjor... Det tror jeg er veldig -ish... Jeg hadde 156 som toppfart med Z3n, på frikjøringen selvsagt. At en skamdau 318 skal være i nærheten synes jeg er merkelig. Så bare litt kjapt på speedometeret jeg, så kanskje 140 i ekte fart. Gøy uansett Du har vel GPS med racelogg eller noe
Øyvind L. Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Melde på?Bare å komme det!? Roa deg! Er vanlig praksis på de treffa jeg har vært på å måtte melde seg på, derfor jeg lurte. BMWCCN sine treff har aldri hatt påmelding.. Der kan alle som vil komme.. Er du ikke medlem av BMWCCN må du la bilen stå på utsiden av porten, men du kan selv gå inn gratis. Vil du melde deg inn så kan du gjøre det på treffet.. Det eneste som du må melde deg på er felles middagen på hotellet på lørdags kveld. Du trenger ikke bo ved hotellet for å melde deg på. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=497604 Er du mest opptatt av å se en middels senket traktor lage blårøyk så møter du heller på Volvo treffet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå