Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kjøre på rudskogen uten å sladde er jo kjedelig :P

Er kjedelig hvor som helst det.

Eller ihvertfall få sladda litt når man vil er jo litt morro da.

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gleder meg :D

Syns BMWCCN burde tillate litt mer herjing, ikke helt Gatebil, men en ting midt imellom :wink:

Skrevet
Gleder meg :D

Syns BMWCCN burde tillate litt mer herjing, ikke helt Gatebil, men en ting midt imellom :wink:

Huske på at mange har vanlige standard biler og arrangementet er i utgangs punktet kjøretrening. Herjing vil jo også si risiko for ødellege noe teknisk er mere tilstede. Mange i bmwccn tror jeg ønsker ved deltakelse bli dyktigere sjåfører. At det kan åpnes for egne heat med alternativ kjøring hadde jo vært gøy men det kreves også at noen kan stille opp som frivillig vil jeg tro.

har vel strengtalt noe med forsikring og banebestemmelser å gjøre ;-)

Jepp, tror du litt rett der også. I tillegg kommer vel image litt inn i bilde. Det blir et tilbud for mannen i gata også, slik jeg ser det ;-) Hva angår banebestemmelser må jeg nå si en kan lære utrolig mye bare gjennom deltakelse på kjøremøtene.

Skal enn absolutt kun herje og spinne finnes det vel allerede flere tilbud via gatebil for det?

Skrevet

Det beste med treffa er jo at alle kan få prøve seg. Var utrolig gøy å få prøve seg på bane for første gang i fjor. Skal på begge treffa i år også. :wink:

Men et lengre (eller flere) heat med "alternativt sporvalg" hadde ikke skada. Blir litt mer action for publikum og de som har kjøretøy litt utover det normale får testa redskapen og vist seg fram.

Ikke ta det som kritikk. Dere gjør en kjempejobb. BMWCCN-treffa er de beste jeg er på (har vært på det meste som fins av biltreff)

Men kanskje litt strengt?

Skrevet

Satse på å få prøvd min på bane også! :D Bare en 320, men alikevel. Kan vel sikkert ha det litt moro, og om man ikke kan sladde og herje alikevel så er det jo like greit.. Banekjøring virker jo moro :)

Skrevet
Er kjedelig hvor som helst det.

Tullball! Rudskogen når ikke opp til våler, men det er likevel kjempemoro.

Skikkelig drifting er greit, men ren herjekjøring alla hva de fleste volvo 240'ene driver med ser jeg ingen vits med - kan like gjerne gjøres på en parkeringsplass.

Mer motor gjør ikke banekjøring mer moro for min del. Eneste er jo at det går fortere nedover strekkene og da får jeg jo dårligere tid til å spise pølse, skrive sms og justere radioen for best mulig mottak av P4.

Skrevet

Huske på at mange har vanlige standard biler og arrangementet er i utgangs punktet kjøretrening. Herjing vil jo også si risiko for ødellege noe teknisk er mere tilstede. Mange i bmwccn tror jeg ønsker ved deltakelse bli dyktigere sjåfører. At det kan åpnes for egne heat med alternativ kjøring hadde jo vært gøy men det kreves også at noen kan stille opp som frivillig vil jeg tro.

slik som det var på våler, var jo veldig bra! mange som stilte opp, og mange sjofør smil også :-P men ble jo litt kaos når banen ble såpass liten, og det var 40 som ville kjøre samtidig...

har vel strengtalt noe med forsikring og banebestemmelser å gjøre ;-)

Jepp, tror du litt rett der også. I tillegg kommer vel image litt inn i bilde.

jepp, men det imaget er vel "egentlig" at:

vi er strenge på kjøreregler, all sladding fører til bannlysing på ccn-treff... men når jeg var på våler fikk jeg et HELT(!!) annet inntrykk...

Skal enn absolutt kun herje og spinne finnes det vel allerede flere tilbud via gatebil for det?

joa, men er ikke så gøy når 40 000 fulle jenter på 14 år løper rundt å skal ha pi** av alle de som kjører, og vimer rundt og dunker borti biler :roll:

Mer motor gjør ikke banekjøring mer moro for min del. Eneste er jo at det går fortere nedover strekkene og da får jeg jo dårligere tid til å spise pølse, skrive sms og justere radioen for best mulig mottak av P4.

hahaa ;-) du må ikke glemme å fikse håret ;-)

Skrevet
Satse på å få prøvd min på bane også! :D Bare en 320, men alikevel. Kan vel sikkert ha det litt moro, og om man ikke kan sladde og herje alikevel så er det jo like greit.. Banekjøring virker jo moro :)

Slapp av, jeg skal ha ISen utpå en tur og regner jeg med =P Så da er vi begge innenfor 0-100 på rundt 10sek klubben ;)

Skrevet
Kommer vel uten bil i år.. :?

skal du selge lynet?

Den må dessverre bort mot våren..eller får veldig lite bruk for den da..trenger STOR bil fra juni gitt.. 8)

Skrevet

Slapp av, jeg skal ha ISen utpå en tur og regner jeg med =P Så da er vi begge innenfor 0-100 på rundt 10sek klubben ;)

Flott! :) Hehe

Skrevet

Flott! :) Hehe

ikke glem meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...