Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kommer vel uten bil i år.. :?

skal du selge lynet?

Den må dessverre bort mot våren..eller får veldig lite bruk for den da..trenger STOR bil fra juni gitt.. 8)

hmmm... familieforøkelse på gang? eller? :-D

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kommer vel uten bil i år.. :?

skal du selge lynet?

Den må dessverre bort mot våren..eller får veldig lite bruk for den da..trenger STOR bil fra juni gitt.. 8)

hmmm... familieforøkelse på gang? eller? :-D

:whistle:

Skrevet

Jeg er også med i 10 sekundersklubben..

Har noen store hjulvalser jeg må dra rundt, så det går ikke så fort opp i 100 som en original 325 med små felger :P

Må jo få breitbauen utpå.. Den er jo rimelig "bøs" i sitt rette element :D Hvis noen bruker lukkertid på 1/200 på Speilrefleksen, kan det kanskje se ut som om det går litt også ;)

Til arrangører: Er det muligheter for gule vester og stå på indre bane med Speilrefleks?

Skrevet

Jeg også.. Fikk Pakke fra Scandinavianphoto i går, men Pol filter, Uv- filter, Solblender, nye minnekort og diverse til Kameraet.. :P

Ser tøft ut med Solblender :D

Skrevet

Fint med lyssterkt objekt da... Sliter veldig med å ta noen skikkelige bilder i denne årstiden.. Jobber jo om dagen, og har ikke investert i extern Blitz enda..

Har du Nikon?

Skrevet

Det pleier å ordne seg for snille fotografer. :) Snakk med oss som arrangerer på treffet, så skal vi nok få det til.

Til dere som lurer på om dere skal kjøre eller ikke, og som kanskje mener at de ikke har redskap som har nok power - hiv dere med utpå! Litt av poenget med disse treffene er at man skal få mulighet til kjøretrening med den bilen man har. Undertegnede har det feks moro med en E39 touring på disse treffene...

Ta gjerne noen runder på familiekjøring først, så du blir litt kjent med banen. Og følg nøye med på førermøtet! Der blir det gitt nyttig info.

Skrevet

Kan ha en bivirkning også da..

Ønske om enda mer power.. Og enda mer power.. Og enda mer power.. :P

Ser du hvor jeg vil hen?

Har aldri hatt så lyst på E30 M3 Turbo etter å ha kjørt med 325en på Våler..

Skrevet

Der har jeg også lyst og reise iår på det første treffet i juni.bare få meg bilhenger tror jeg til e30 min slik at jeg kan bruke e39 min til å kjøre til treffet med og kansje få skiftet motor i e30 min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...