[space] Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Satt på med kjetil sin 330 for et par sesonger siden, og det var skremmende greier! Så ikke tro at dere kommer til å kjede dere i en 318 eller 320. Det er bare tullsnakk! Jeg storkoser meg med bilen min.
vetu03 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Blir bra dette... Gleder meg allerede!! Men dumt det med driftinga, syntes det var suksess i fjor jeg..
Torek Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Frister å prøve seg på litt banekjøring. Har aldri prøvd før
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Blir bra dette... Gleder meg allerede!! Men dumt det med driftinga, syntes det var suksess i fjor jeg.. dumt? hva da dumt?
Steffan C Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 slik at du kan spamme halve bmwnorge med "invites" til ccn treff Så du fikk invitasjonen?
vetu03 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Blir bra dette... Gleder meg allerede!! Men dumt det med driftinga, syntes det var suksess i fjor jeg.. dumt? hva da dumt? Var litt kjapp der... leste bare første siden!! Og der syntes jeg det virket som det ikke ble noe alternativt sporvalg, men så nå at dette bare var synsing... Så får håpe det blir som på våler;) Kanskje enda litt mer.
Øyvind L. Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Blir morro.. Satser på jeg rekker alt jeg skal gjøre med bilen til det treffet.
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 slik at du kan spamme halve bmwnorge med "invites" til ccn treff Så du fikk invitasjonen? jepp satt på kanskje foreløpig Blir bra dette... Gleder meg allerede!! Men dumt det med driftinga, syntes det var suksess i fjor jeg.. dumt? hva da dumt? Var litt kjapp der... leste bare første siden!! Og der syntes jeg det virket som det ikke ble noe alternativt sporvalg, men så nå at dette bare var synsing... Så får håpe det blir som på våler;) Kanskje enda litt mer. var det jeg trodde du gjorde, derfor jeg ikke utdypet det mer hehe
oddis Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Dumt det ikke ble to Vålertreff, men men Tror 2009 kan bli et bra år for den kjøreglade
Øyvind L. Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvordan er reglene med hjelm? Alltid hjelm utenom på det der kaller familikjøring. Da kan du kjøre rundt banen med full bil hvis du vil. Ellers er det kun med en passasjer og begge med hjelm. Hjelmen trenger ikke være godkjent racing hjelm. Kan være moped hjelm, halvhjelm eller helhjelm.
Kristov Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Blir morro.. Satser på jeg rekker alt jeg skal gjøre med bilen til det treffet. Hva er det du skal oppgradere?
Øyvind L. Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Blir morro.. Satser på jeg rekker alt jeg skal gjøre med bilen til det treffet. Hva er det du skal oppgradere? Planen er å fjerne vanos, nye kammer, større dyser og ny mapping. Også må jeg få kjøpt noen banefelger. For se hvor mye jeg rekker.
Kristov Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Blir morro.. Satser på jeg rekker alt jeg skal gjøre med bilen til det treffet. Hva er det du skal oppgradere? Planen er å fjerne vanos, nye kammer, større dyser og ny mapping. Også må jeg få kjøpt noen banefelger. For se hvor mye jeg rekker. Hvorfor fjerne vanos om den fungerer i dag? Tror du taper mer i mellomregister enn du henter på toppen ved å fjerne den. Selv med sintere kammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå