///Mysild Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Godt poeng, men er ikke mye morro å sitter på når redskapen ikke virker
E28 TURBO Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Blir sikkert kjekt. Se om det går ann å komme rundt under 1,05. Eller er ikke det lov heller?
Glenno Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Blir sikkert kjekt. Se om det går ann å komme rundt under 1,05. Eller er ikke det lov heller? Går ut ifra du snakker om Rudskogen men om du mener du er så dyktig sjåfør med såpass sprekk bil og kan kjøre som enn dyktig sjåfør så tror jeg ingen vil svart flagge deg men .
E28 TURBO Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Vi får se, ikke noe å stresse med. Blir mest hyggelig for alle om alle føler seg trygge og at reglene blir respektert. Litt mer seriøse sånne treff en gatebil. Skikkelig kjekt. Bare å glede seg alle sammen!
Kristov Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Vi får se, ikke noe å stresse med. Blir mest hyggelig for alle om alle føler seg trygge og at reglene blir respektert. Litt mer seriøse sånne treff en gatebil. Skikkelig kjekt. Bare å glede seg alle sammen! Nå er det juks å ha hele banen alene for seg selv til å trene på også da..
ullsokken Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Enig at dette er bedre enn Gatebil. Orker ikke det der jeg, blitt for fjortiss fyll hele opplegget. Synes små treff er hyggelig, har vært på japsetreff for noen år siden på rudskogen, kjempe kos. Yey, rudskogen dagen etter bursdagen min, morsomt. Det skal jeg nok ordne fri til ja. Huske lade opp batteri til kamera jeg da. Blir ikke noe kjøring på meg... eller kanskje noen som trenger stripper? Tuller.. Så skal knipse så mye jeg kan og prøve få med meg det beste. Ops kom nettopp på en del som må fikses med bilen.
jonr- Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 sexy times!!!! klar for banekjøring kan man si!
Farrukh M Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Er det greit å bruke 525 automat? eller blir den hindring for deres biler?hehe
Kristov Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Er det greit å bruke 525 automat? eller blir den hindring for deres biler?hehe Det spørs hvor fort du kjører
[space] Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Jeg oppfordrer alle, uansett 316, 518, eller hva det måtte være til å komme. Det går jo det bilen klarer, og dermed er det (nesten) like morsomt uansett bil
R Andersen Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Se om det går ann å komme rundt under 1,05. Hvilken bil skal du kjøre under 1:05 med?
Gjest Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 rudskogen er på datoen til aurskog høland rally. og våler er på treffet til rally larvik
Kjetil Sømme Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 ":7h5ky5z5]Jeg oppfordrer alle, uansett 316, 518, eller hva det måtte være til å komme. Det går jo det bilen klarer, og dermed er det (nesten) like morsomt uansett bil Den som kommer med den svakeste bilen på treffet skal få lov til å prøve M3'n min noen runder!
Hyggmaister Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 ":welthgwl]Jeg oppfordrer alle, uansett 316, 518, eller hva det måtte være til å komme. Det går jo det bilen klarer, og dermed er det (nesten) like morsomt uansett bil Den som kommer med den svakeste bilen på treffet skal få lov til å prøve M3'n min noen runder! *Ringe til Russlands etter Ladamotor og bytte om*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå