Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir sikkert kjekt. Se om det går ann å komme rundt under 1,05. Eller er ikke det lov heller?

Går ut ifra du snakker om Rudskogen men om du mener du er så dyktig sjåfør med såpass sprekk bil og kan kjøre som enn dyktig sjåfør så tror jeg ingen vil svart flagge deg men :roll: .

Skrevet

Vi får se, ikke noe å stresse med. Blir mest hyggelig for alle om alle føler seg trygge og at reglene blir respektert. Litt mer seriøse sånne treff en gatebil. Skikkelig kjekt. Bare å glede seg alle sammen!

Skrevet
Vi får se, ikke noe å stresse med. Blir mest hyggelig for alle om alle føler seg trygge og at reglene blir respektert. Litt mer seriøse sånne treff en gatebil. Skikkelig kjekt. Bare å glede seg alle sammen!

Nå er det juks å ha hele banen alene for seg selv til å trene på også da.. :lol:

Skrevet

Enig at dette er bedre enn Gatebil. Orker ikke det der jeg, blitt for fjortiss fyll hele opplegget. Synes små treff er hyggelig, har vært på japsetreff for noen år siden på rudskogen, kjempe kos.

Yey, rudskogen dagen etter bursdagen min, morsomt. Det skal jeg nok ordne fri til ja. Huske lade opp batteri til kamera jeg da. Blir ikke noe kjøring på meg... eller kanskje noen som trenger stripper? Tuller.. Så skal knipse så mye jeg kan og prøve få med meg det beste.

Ops kom nettopp på en del som må fikses med bilen.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg oppfordrer alle, uansett 316, 518, eller hva det måtte være til å komme. Det går jo det bilen klarer, og dermed er det (nesten) like morsomt uansett bil :)

Skrevet

rudskogen er på datoen til aurskog høland rally. og våler er på treffet til rally larvik :(

Skrevet
":7h5ky5z5]Jeg oppfordrer alle, uansett 316, 518, eller hva det måtte være til å komme. Det går jo det bilen klarer, og dermed er det (nesten) like morsomt uansett bil :)

Den som kommer med den svakeste bilen på treffet skal få lov til å prøve M3'n min noen runder!

Skrevet
":welthgwl]Jeg oppfordrer alle, uansett 316, 518, eller hva det måtte være til å komme. Det går jo det bilen klarer, og dermed er det (nesten) like morsomt uansett bil :)

Den som kommer med den svakeste bilen på treffet skal få lov til å prøve M3'n min noen runder!

*Ringe til Russlands etter Ladamotor og bytte om*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...