Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hva jeg kunne få igjen for en gammel traver jeg.

Har en 92 mod Bmw E36 318i jeg føler jeg har brukt nok penger på nå, pluss at jeg begynner å gå "lei" den, noe man gjør etter en tid (=

Er første bilen jeg har hatt, kjøpte den sommer`n 2006

Har ikke vært NOE tull med den, bare forutsette ting som slitedeler bortsett fra en slavesylinder til clutchen

Går som ei klokke, har rusla 240 000km

Skifta regreim i dag

Litt bmwrust på bagasjelokk og kanaler men ellers bra etter rustbehandling og lakkering 2007.

Innvendig er det standard E36 med løse dørpaneler og manglende slike rammer rundt håndtakene.

Skifta stort sett ALT av slitedeler ++ mens jeg har hatt den. Veldig tight og fin bil med god respons på styring, gir og i det heletatt.

Hva kan jeg kunne få igjen for noe slikt?

Skrevet

Solgte en 316i 94mod. som hadde gått 260.000km til 30.000kr.. denne var riktig nok helt strøken, med fult service hefte.. Denne gikk samme dagen jeg la den ut på finn.no.

Skrevet

Okei, er servicehefte her også fram til 180000 ellernoe, husker ikke helt. Den ble importert fra tyskland i 98 tror jeg det var. Har tatt servicer på den selv, byttet olje, oljefilter og luftfilter regelmessig. Bilen ble Eu-godkjent nå i August.

Fikk mangel på bærekule, stabstagender foran og lykter

Hadde den på verksted å fikk ordna stabstagendene og bærekula og kjøpte på den nye Angeleyeslykter med separate blinkers

Skrevet

Rart, når det legges ut annonser er det alltid en haug av folk som mener noe om pris, men når det spørres seriøst etter en, er det ingen som kan svare :D

Sikkert ingen "riktig" pris men.

Skrevet
Bilder er jo en god start :wink:

I mitt hode er det ikke noe som heter "bmw rust" eller "standard e36 med løse dørpaneler og manglende deler".. :roll:

Sjekk litt rundt på finn, autodb så finner du fort ut at det med rusta er noe som følger med på stort sett mye av E36ene til salgs (= Dog på min er det lite i forhold til andre.

Og det med dørpanelene har jeg sett på flere, de talentløse klipsene holder ikke, må skru hele dritten til selve døra med treskruer skal det sitte ordentlig. Har enda ikke sett en der dørpanelene sitter tight :D

Skrevet

Solgte min E36 318i 91 mod som var dønn orginal med omtrent de samme beskrivelsene som deg.. 220.000 på tellern.. fikk 33.500, da sendte jeg med et anlegg til 4500 som jeg hadde hatt i bilen over vinteren.. Din var mer årna opp, så tror ikke du skal ha no problem med å få 35.000..

Skrevet

Okei :D

Følger med litt anlegg i denne også, skrev ikke det istad.

Orginalhøyttalerne foran + 4" Sony xplod i dørene foran

2 6x9" i hatthylla av merket xo :o

2 forsterkere

2 x 10" Cervin vega i kassee

Spiller helt greit

Skrevet

Så jo fin ut, så får kanskje 30 eller noe. Er såpass mange E36 sedan på markedet at man må skille seg ut, enten på pris eller utseende hvis det skal være håp om salg.

Lykke til!

Skrevet

Vet enda ikke om jeg skal legge den ut, hehe, veldig usikker på om det "lønner seg" har lyst på en E30 å pusse på, og har forsåvidt mulighet for å låne bil mens det pågår, så... Blir vel muligens salg for "rett" pris. Den ligger ute, eller har ihvertfall gjort på autodb, fått noen hendvendelser, men stort sett av folk som "ikke har mer enn 20k" og de kan stikke et sted å ta seg for her er det bil for mer enn 20k etter min mening. Denne går dobbelt så langt om man bare passer på den.

Skrevet
Bilder er jo en god start :wink:

I mitt hode er det ikke noe som heter "bmw rust" eller "standard e36 med løse dørpaneler og manglende deler".. :roll:

Og det med dørpanelene har jeg sett på flere, de talentløse klipsene holder ikke, må skru hele dritten til selve døra med treskruer skal det sitte ordentlig. Har enda ikke sett en der dørpanelene sitter tight :D

Er bare å kjøre på Bmw, kjøpe 36 klips til 3-4kr stk og bytte ut de gamle :) Er hullene i toppen ødelagt får man kjøpt klips til å sette over der og. Så er det bare å smekke på dørtrekket så skal jeg love deg det sitter helt uten hjelp fra treskruer :) Treskruer igjennom dørtrekk osv. er noe av det verste jeg vet!

Skrevet

Har prøvd nye klips også men =/ Og hullene er like fine, har faktisk sett treskrueversjonen pent utført =D tenker ikke på at de er der engang. Kan prøve å bestille alle klipsene nye å se.

Skrevet

Denne bilen er i god stand, og er pen å se på. Clerion har vært veldig flink til å ta tak i de små problemene fortløpende som har dukket opp, selv om det bare har vært dugg på innsiden av lykter etc. Kan skrive under på at bilen går som ei klokke... Har ikke sittet på med noen andre 318 E36 i mitt liv, men synes slettes ikke at denne bilen går så dårlig som alle skal ha det til. Den er lett verdt 35 000!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...