EBørøsund Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Kjøpte meg facelift baklykter (de med ledlys i), det første jeg oppdaga var at jeg måtte ta på nye hull da de nedre hullene ikke stemte overens med bilen, men det var en smal sak. Hullene på plass å setter lykta på, men d ble skuffelse... Virker til at den ene skruen står lenge ut fra lykta, sånn at jeg ikke får den helt inntil karrosseriet. Noen som har montert disse lyktene på 98modell? Å det er seff HELLA, finnes ingen andre;)
Haug530D Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 DIY her: http://www.bmwdiy.info/celis-rear/index.html
EBørøsund Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 aah, det går mening;) Var no slikt jeg tenkte jeg måtte gjøre, men feil tid på døgnet til å tenke å bygynne med denslags;)
EBørøsund Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 MÅ jeg ha de "boksene" har fått hørt at det skal gå an å programmere om lysbryteren?! Noen som har peiling på det?
Haug530D Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 MÅ jeg ha de "boksene" har fått hørt at det skal gå an å programmere om lysbryteren?! Noen som har peiling på det? Skal ikke si det 100% sikkert men dersom du ikke har kjørecomputer med Check Control så tror jeg det skal gå greitt.
EBørøsund Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 har cc, får feilmelding:( å blafring:(
Kjennern Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Du må bytte lysmodul for å kunne bruke LED, de gamle lysmodulene kan ikke programeres om etter det jeg har forstått. Har selv noen led lys og bilen er bare 3-4 mnd for gammel til å ha en programerbar lysmodul
Kjennern Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 fikk pris overslag på 4K med arbeid for noen mnd siden. droppa det foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå