Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen i det hele tatt valgte det utrolig gørr kjedelige interiøret er for meg rart. Grått og trist. Har selv hatt grått i min. Fikk det ut så fort jeg kunne!

Ellers var den jo forsåvidt fin.

Skrevet
Men ingen el vinduer bak, det var kjipe greier. Sikkert import en gang i tiden

Har du planer om å sitte mye i baksetet altså.. :wink:

Nei jeg liker meg best i forsetet men jeg er av den oppfattning at kjører du BMW 5-serie så bør det i det minste være el vinduer foran og bak. Til og med en Toyota Yaris har det, kun jalla biler har håndsveiv bak. Men nå er jo jeg litt opptatt av utstyr da :wink:

Skrevet

Nei jeg liker meg best i forsetet men jeg er av den oppfattning at kjører du BMW 5-serie så bør det i det minste være el vinduer foran og bak. Til og med en Toyota Yaris har det, kun jalla biler har håndsveiv bak. Men nå er jo jeg litt opptatt av utstyr da :wink:

faen.. da har jeg en jallabil :( Må selge den snarest!!

Skrevet
men prisen er vell litt i overkant selv om bilen er pen?kondemnerer du denne med kasko vil du vell kun få igjen ca 70-80?

Enig, kjøpte min e39 for samme prisen. Ser så klart ikke så fjollete ut utvendig (noe sengeren sikkert har lagt på prisen for på grunn av styling). Min er helt original utvendig (men hellakkert for et par år siden), 97mod, ganke likt int. bare litt mørkere grå skinn og jeg har M5 ratt som jeg ELSKER, MEN min hadde gått 172.000 når jeg fikk den. Så jeg ville ikke kjøpt den for den prisen, men nå vet vi alle, utseende lurer de fleste.

Skrevet

faen.. da har jeg en jallabil :( Må selge den snarest!!

Jeg har sveiv foran og bak + takluke. Bilen blir jo nesten ubrukelig :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...