Robbi3 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hmm, den var jo rå. Men dere må huske at en japse over 200k er full av problemer mens BMW "undertuner" sine biler for at de varer lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 at den mangler 2 sylindre! Gi deg'a! Det korrekte er at den ikke har de to unødvendige som så mange BMW'er drasser rundt på. Turtallsfirere er tøft! Men dere må huske at en japse over 200k er full av problemer mens BMW "undertuner" sine biler for at de varer lengre.. 200.000km eller 200hk...? Uansett er det neppe mer problemer enn med noen BMW-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hmm, den var jo rå. Men dere må huske at en japse over 200k er full av problemer mens BMW "undertuner" sine biler for at de varer lengre.. Skulle gjerne sett bevis for den påstanden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hult Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 det finnes jo ingenting som e så tøft som en grov sekser da, helst 2,5 liter eller 3,0 liter. godt moment og rå lyd mene at det nærmeste det går an å sammenling med orgasme e å hør en god m30b35 dra på japse driten hyle jo bare også e jo 90% av dem framhjultrekkera. ka e det å server da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 det finnes jo ingenting som e så tøft som en grov sekser da, helst 2,5 liter eller 3,0 liter. Diverse v12-ere gjennom historien er uenig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er jo helt konge å sette i en 250hk sugis i en sur og ekkel 318i hahaha. Hadde ikke sagt nei takk jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Kvalmt? Det går da ikke ann å bli kvalm av en S2000 motor!! Hallo i grillrista! En motor som orginalt varver 9k i en standardbil er temmelig... ja hva er ordet... utrolig! Jeg tror et FÅTALL av dere hadde gått tilbake til deres gamle kjipe M40, M42, M43 og M44'er etter en tur med kontrollen over høyrepedalen på en slik farkost. At det er grisehjerte er greit nok, men motoren utjevner 'nedturen'. Motoren har jo vist seg å ikke være en lettvekter i motorteknisk oppbyggning og holdbarhet. Hva så om det hadde sitti en S14B23 der? Selvsagt ikke rettferdig å sammenlikne, men det er det nærmeste vi kommer. Så mye som enkelte hyler over S14 motoren, som motoren over alle motor er det rart de ikke liker S2000 motoren. Den er jo en S14 anno 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det bygget der suger jo. Udugelig å putte inn en Honda s2000 motor i en slik, parkerer jo 320'en min det jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Fornuftig bruk av en gammel E36. Er den bygd riktig kjører den fletta av en 325i, spesielt i svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er ikke disse Cosworth-motorene kjent for å ha litt feil, altså mye skruing? (bare noe jeg har hørt, vil ikke påstå noe) Neida, må bare gjøre ting rett an mods, så holder di som gull!! Jeg banka min en hel sommer jeg, 7 banetreff bl.a, ikke ett feilslag, å da snakke vi 1.85 bar i ladetrykk Sku ønske den V-tech motoren der sto i E36 originalt jeg, fett å se den varve 9500rpm! me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hmm, den var jo rå. Men dere må huske at en japse over 200k er full av problemer mens BMW "undertuner" sine biler for at de varer lengre.. Skulle gjerne sett bevis for den påstanden der. Ok, 200 000km mener jeg.. Og av rent erfaring så synes jg at BMW motorene går jo mye lengre, har jo kjørt japsebiler over 200 000km som drikker olje som søren.. Osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 ''Folk som kjører japaner er dummere enn du aner'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hvorfor kjører fyr nr. 2 med oppvaskhansker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Fyr nr. 2 er forøvrig Keiichi Tsuchiya aka Drift King, så hvis han kjører med oppvaskhansker, så er det oppvaskhansker som duger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå