Gå til innhold

E36 med V- tech motor :(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

at den mangler 2 sylindre!

Gi deg'a! Det korrekte er at den ikke har de to unødvendige som så mange BMW'er drasser rundt på. Turtallsfirere er tøft!

Men dere må huske at en japse over 200k er full av problemer mens BMW "undertuner" sine biler for at de varer lengre..

200.000km eller 200hk...? Uansett er det neppe mer problemer enn med noen BMW-motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes jo ingenting som e så tøft som en grov sekser da, helst 2,5 liter eller 3,0 liter.

godt moment og rå lyd

mene at det nærmeste det går an å sammenling med orgasme e å hør en god m30b35 dra på

japse driten hyle jo bare også e jo 90% av dem framhjultrekkera. ka e det å server da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt? :? Det går da ikke ann å bli kvalm av en S2000 motor!! Hallo i grillrista! En motor som orginalt varver 9k i en standardbil er temmelig... ja hva er ordet... utrolig! Jeg tror et FÅTALL av dere hadde gått tilbake til deres gamle kjipe M40, M42, M43 og M44'er etter en tur med kontrollen over høyrepedalen på en slik farkost. At det er grisehjerte er greit nok, men motoren utjevner 'nedturen'.

Motoren har jo vist seg å ikke være en lettvekter i motorteknisk oppbyggning og holdbarhet.

Hva så om det hadde sitti en S14B23 der? Selvsagt ikke rettferdig å sammenlikne, men det er det nærmeste vi kommer. Så mye som enkelte hyler over S14 motoren, som motoren over alle motor er det rart de ikke liker S2000 motoren. Den er jo en S14 anno 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke disse Cosworth-motorene kjent for å ha litt feil, altså mye skruing?

(bare noe jeg har hørt, vil ikke påstå noe)

Neida, må bare gjøre ting rett an mods, så holder di som gull!! Jeg banka

min en hel sommer jeg, 7 banetreff bl.a, ikke ett feilslag, å da snakke vi 1.85 bar i ladetrykk :twisted:

Sku ønske den V-tech motoren der sto i E36 originalt jeg, fett å se den varve 9500rpm! me like! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den var jo rå. Men dere må huske at en japse over 200k er full av problemer mens BMW "undertuner" sine biler for at de varer lengre..

Skulle gjerne sett bevis for den påstanden der. :)

Ok, 200 000km mener jeg.. Og av rent erfaring så synes jg at BMW motorene går jo mye lengre, har jo kjørt japsebiler over 200 000km som drikker olje som søren.. Osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...