Gunnar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Nå har faktisk madammen (!) håndvasket både 7ern og LRen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har håndvasket bimmeren i dag jeg også Deilig å se den i "sommer" formen igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Madammen tok faktisk E90'en til vask akkurat nuh. Siden vi har en deal på gang om at om hun får seg ny jobb (og det ser veldig lovende ut akkurat nå), så arver hun bilen min, og jeg kan handle meg 5'er igjen. ¤hirr¤. Men hun forlangte å låne bilen min i morgen om hun skulle være med på noe sånt, så da måtte jeg bare la henne ta den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har ingen bilder, men vasker bilen hver andre dag nå.... Og kjører PENT hjem igjen, siden det er salta veg ca 1 km fra vaskehallen og hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! Er ikke det en litt gammel myte da ? Dagens vaskehaller er jo så sinnsykt gjennomført (de nye, det var denne også så æ) så vil ikke tro du får mer riper av denne maskinen enn om du står hjemme med høytrykk og svamp! Bruker alltid maskin jeg, aldri vært no problem ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Min opplevelse med børsteløs vask er at den er veldig bra dersom det ikke er så mye skitt på bilen, men har den vært skitten en stund nytter det ikke bare med børsteløs vask. Det vil fremdeles være et tynt skittlag du vil se dersom du drar fingeren over lakken etterpå. Må nok på med børstevask, men helst for hånd får å få det skikkelig rent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Når ikke helt opp i det mest møkkete selskapet ennå, men. Det begynner å hjelpe. Vasket bilen forrige helg, og har kjørt en tur på E6 mellom Elverum og Oslo nå. Frontlyktene er så grisemøkkete at jeg har problemer med å se forskjell på nær- og fjernlys. Får ta bilde av den til helga igjen. Saltlake... PS: Skjult reklame på firmabilen i bakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da er det vel bare å bruke viskerne på lyktene da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 De klarer ikke jobben akkurat nå. Saltet har limt seg fast, og viskerne er litt for dårlige. Klarte faktisk så vidt å komme i gjennom laget med salt med kraft på fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Sånn er da min .. 19mil fram og tilbake til jobb hver dag.. sist vasket for hånd var i september.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Min opplevelse med børsteløs vask er at den er veldig bra dersom det ikke er så mye skitt på bilen, men har den vært skitten en stund nytter det ikke bare med børsteløs vask. Det vil fremdeles være et tynt skittlag du vil se dersom du drar fingeren over lakken etterpå. Må nok på med børstevask, men helst for hånd får å få det skikkelig rent stemmer det ELLINGSEN: 19 mil hver dag!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Frem og tilbake mellom oslo og sarpsborg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 blir noen km i året det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 er ikke km som er drepen, men det er at det tar 4timer hver dag! Rushen i Oslo blir bare værre og værre for hver dag Det blir nesten 4000km i mnd og tror jeg totalt ligger på rundt 5-6000km. Føler at jeg bor i bilen noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 kjipt!! det er nokså mye å kjøre... og litt slitsomt med 8 timer jobb og 4 timer kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå