Hyggmaister Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Stemmer godt my6...han du kjenner kunne for eks vært supervisor, "vanlige" brønnarbeidere ol har vel strengt tatt ikke 800k i grunnlønn...
JonasD Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Var vel en spesiell stilling.. Overvåking tror jeg
destroyy Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Bildene er tatt når det var helt nytt Ca. 2,5 mnd siden Og har egentlig ikke brukt det særlig mye til nå nei Er det panten på kobbern du er ute etter? Jepp Snausepenger er kjekt Der jeg driver nå får vi inn ca 300-400kg i messing, og ca 100-150kg kobber Blir fort penger av det, synd prisene er så lave nå bare. 5kr kg for messing, og mellom 10-15 for kobber Hifi Lasse: heh, blir fort no lapper ekstra til bilen, men som du sier er det ikke der penga ligger nei HIfi
CS Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Artig å se at det er flere fra jernbanen her! Ja, lykke til med fagprøven Så får vi satse på at det blir satt av enda mer penger til vedlikehold og utbygging. Har du vært noe borti ERTMS enda? Blir i hvertfall spennede å følge med på det.
CeeKay Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er utdannet MC Mekaniker, og har jobbet som det i 3 år ca. Og nesten ferdig utdannet tømrer. (mangler læretid) Jobber nå som industri mekaniker i påvente av bedre tider i arbeidsmarkedet Kjedelig jobb, men lønnen er grei. ca 400k i året.
Nautiluz Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Jobber som prosessoperatør i Uniol. Men kan desverre ikke legge ut noen bilder av fabrikken som vi bygger opp nå i fykt for å få 2mill i bot. www.uniol.no Så det er bare å kjøpe Biodiesel folkens.
kbpE30 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 ble permitert jeg på ubestemt tid...jaja bedre tid til bmw min:)
Eksos Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Selv jobber jeg med tectyl, ikke direkte en drømmejobb, men har heller ikke planer om å bli der for alltid.. Blir nok mer skolegang osv. seinerre, men er man lei så er man lei... Enkelte biler må også sanblåsest, og etterbehandlest med owatrol
maurtin Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 sånn ca hvor mye koster det å tectylere en personbil egentlig?
Eksos Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Rundt 4 lapper tror jeg.. Det er med demontering av plastikk, og sprøyting inni dører, bagasjeluke og panser.. Er ikke helt sikker på prisen, spruter bare på shitn
maurtin Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 hehe hva med tectylering understell, er det inkludert i samme pakken?
Eksos Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Ja, selvfølgelig Det er det som er basic, og koster ca. en tusenlapp mindre enn full tectyl.. Det jeg nevnte over her inkluderer selvfølgelig understellet også
maurtin Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 hmmm. Hvor holder dere til? vurdere fulltectylering siden bilen min er rustfri og det liker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå