Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her trengs det ikkje mykje forandringer .. Såg jo strøken ut , med dei rette modsa.. kansje engla auge hadde vore fint påbilen, viss du vil gjøre noken forandringer..

Pass godt på bilen DIN!!

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Her trengs det ikkje mykje forandringer .. Såg jo strøken ut , med dei rette modsa.. kansje engla auge hadde vore fint påbilen, viss du vil gjøre noken forandringer..

Pass godt på bilen DIN!!

Takk for det. :D

Har faktisk vurdert Hella sine lykter med sort bakgrunn, men er i tenkeboksen på en del ting ennå. Er så mange forskjellige planer og ønsker på lista. Som f.eks. M3 vader interiør, sort taktrekk, sterio, andre felger, Gt vinge, bakfanger.

Yess, steller godt med denne bilen, er også en grunn til at den står godt parkert inne nå :)

Skrevet

Pass godt på bilen DIN!!

Har faktisk vurdert Hella sine lykter med sort bakgrunn, men er i tenkeboksen på en del ting ennå. Er så mange forskjellige planer og ønsker på lista. Som f.eks. M3 vader interiør, sort taktrekk, sterio, andre felger, Gt vinge, bakfanger.

Yess, steller godt med denne bilen, er også en grunn til at den står godt parkert inne nå :)

Kor masser er den senka ?

Kva står øverst på ønske lista da ?

Skrevet
Hmm.. Om du kjører den caben du har som avatar med M5 felger og full m-tech styling har jeg i allefall sett deg mange ganger jeg har vært ute å kjørt. Står som regel på cc, dekkpartner, gatekjøkkenet ved siden av dekkpartner og statoil 24timern :D

Stemmer det. Solgt nå da :)

Skrevet

Veldig fin bil egentlig. Eneste jeg vil endra, er at jeg ville kjøpt original hvite/røde baklykter. Syns de var litt merkelige de som var på.

Kantfelger blir heller aldri feil :)

Skrevet

Pass godt på bilen DIN!!

Kor masser er den senka ?

Kva står øverst på ønske lista da ?

60/40 senk. Er vel Sterio, interiør og felger som må bli førstepri...

Har og en liten drøm om konv. til M3 men får se. Is motoren er jo helt kurant til cruise bil :)

Skrevet
pen bil heldig du![/quo

He, he, joa takker for det. Kosta litt tid og penger men må jo bruke kronene til no morro :lol:

Skrevet
Hmm.. Om du kjører den caben du har som avatar med M5 felger og full m-tech styling har jeg i allefall sett deg mange ganger jeg har vært ute å kjørt. Står som regel på cc, dekkpartner, gatekjøkkenet ved siden av dekkpartner og statoil 24timern :D

Hmm.. dumt da, så jo fin ut den. Planer for ny BMW?

Skrevet
Veldig fin bil egentlig. Eneste jeg vil endra, er at jeg ville kjøpt original hvite/røde baklykter. Syns de var litt merkelige de som var på.

Kantfelger blir heller aldri feil :)

Takker for det :D

Har byttet lykter ja, disse bildene er fra i sommer så er litt gamle. Eneste forandringene fra dette bildet er som sagt baklykter med hvite blink og lett soting av hovedlykter..

Ja, kantfelger er jo kult men noen å velge i da :) Må bare finne på noe kult.. Sett på litt fra BBS. Men får se ann ting

Skrevet
er det m5 felger du har på bilen på dei bildene der?

Yess det stemmer. Kopifelger da selvfølgelig :D Orginale tør jeg ikke tenke på hva koster :roll:

Skrevet

Ja skal ha Bmw igjen, men ikke med det første :)

Skrevet

Ja skal ha Bmw igjen, men ikke med det første :)

Ok. Høres bra ut, kan bare ikke leve uten vettu :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...