Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Innbiller meg at jeg har sett en prikk lik bil til 90 000 i fjor eller i 2007... :?

Det stemmer faktisk, hehe.. Den lå til salgs i Motorbørsen-blader en ganske god stund. Vet ikke om det er samme bil, men den var iallefall kliss lik som du sier. Farge, felger og styling.

Edit: Det var vel forresten en 320 hvis jeg husker riktig? Mulig det er den som har fått et motorbytte da.

åja, hehe... Kansje det er samme?? :lol:

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen tror at de får alle pengene igjen om de putter på styling og hellakkerer bilen sin. Noe inni meg sier at det stemmer skjelden.. :roll:

Skrevet

OT: Nei.. Hvis dere sjekker tråden min er jeg selv i gang med å prøve å estimere en verdi på Breitbauen.. Mestparten av infoen står der og dere er mer enn gjerne velkommen til å estimere pris...

Hvis jeg skal selge er jeg forberedt på å gå på et "durabli" tap, men så er spørsmålet hvor stor kamel man greier å svelge.. Om du har noen som helst formening om hva man egentlig kan forvente å få igjen for en bil som originalt sett ligger på ca 50 000, og som er påkostet 150 000, så stikk innom.. Hvor går egentlig grensen for hva man kan få lov å ta igjen av påkostninger?

Link står under!

Skrevet

Jeg vil påstå at din BreitBau er litt mer gjennomført enn gjennomsnittet. Dessuten kler bilen din den "stylingen" du har montert..

Men pris? Det er det kjøper er villig til å gi for den. jeg tør ikke tippe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...