Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
slutt og drit deg ut a...

er jo du som driter deg da! først sier du orginalskjørtene skal bort, noe den ikke har siden det bare er kanaler, så sier du at du skal ha full m-tech, og så sier du du bare skal ha på m3 front og bakende...

kommer inn her og eier forumet og tror du kan alt! latterlig!

Eier ikke forumet og tror ikke jeg kan alt! dessuten har du misforstått for har ikke skrivi at sideskjørtene skal bort.

Og hvis det irriterer deg så grønnjævlig så trenger du vel heller ikke å kommentere eller i det hele tatt gå inn på tråden;)

du har skrevet at orginalskjørta skal bort for svarte helvette!!!! e36 har ikke noen orginale skjørt! de har bare kanaler!!!! herregud!!!

Skrevet

er jo du som driter deg da! først sier du orginalskjørtene skal bort, noe den ikke har siden det bare er kanaler, så sier du at du skal ha full m-tech, og så sier du du bare skal ha på m3 front og bakende...

Eier ikke forumet og tror ikke jeg kan alt! dessuten har du misforstått for har ikke skrivi at sideskjørtene skal bort.

Og hvis det irriterer deg så grønnjævlig så trenger du vel heller ikke å kommentere eller i det hele tatt gå inn på tråden;)

Godt mulig du mente noe annet, men dette er ihvertfall hva du skrev:

Org. skjørta skal selvfølgelig bli byttet ut med m-tech stylinga, skal bli full m-optic på denne.

Ikke bare Mysild som tolker det slik som det står skrevet, men noe som uansett trolig bare var ment som en spøkefull kommentar burde vel ikke være mye å hisse seg opp over? :roll:

Skrevet

Godt mulig du mente noe annet, men dette er ihvertfall hva du skrev:

Org. skjørta skal selvfølgelig bli byttet ut med m-tech stylinga, skal bli full m-optic på denne.

Ikke bare Mysild som tolker det slik som det står skrevet, men noe som uansett trolig bare var ment som en spøkefull kommentar burde vel ikke være mye å hisse seg opp over? :roll:

thank you! :-D

og som jeg også skrev *pirkepirke* men men... moro med disse som hisser seg opp :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...