Gå til innhold

Har du blitt naila av UP?  

153 stemmer

1. 1. Har du blitt naila av UP?

• Nei, aldri
      69
    • Ja, fått bot
      55
    • Ja, mista lappen gitt!
      30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor de pleier å stå i kr sand egentlig Sondre?

litt forskjellig... men langs e18/39 så står de på fidjane (mot krsand før shell) på toppen av rigebakken (busstoppet før hellemyr retning stavanger) etter statoil vesterveien (ned under broa mot sentrum vest) bjørndalsletta ut fra lund, på toppen av timenesbakken mot krsand (etter broa) på broa (begge retninger) det er vel noen... hehe... ellers er det før og etter lillesand retning krsand, ved bomstasjonen mellom lille og grimstad begge retninger... hehe...

Ja og ja :cry:

12 månder uten og 9000 k i mulkt..

Regner med å ha den igjen i begynnelsen av mars :wink:

Da blir det fram med stokken og hatten.

du vet at k står for 1000?? :-P så 9 000 000 var litt stor bot :-P

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fått følgende på 4år

1:5000 105 i 80

2:4000 Farlig forbi kjøring

3:1600 88 i 80

4:2600 95 i 80

Begyner å bli endel gitt... Kan også nevnes at nr. 3 og 4 var med ca 2 ukers mellomrom i SAMME fotoboks :roll: hehe...

Skrevet
Har fått følgende på 4år

1:5000 105 i 80

2:4000 Farlig forbi kjøring

3:1600 88 i 80

4:2600 95 i 80

Begyner å bli endel gitt... Kan også nevnes at nr. 3 og 4 var med ca 2 ukers mellomrom i SAMME fotoboks :roll: hehe...

hehe, håper du har lært av feilen din nå da :P Hvis ikke blir det hat-trick :P

Skrevet

I 2005 (første året med lappen) blei det:

2900,- og ein prikk for 72km/t i 60 -sona

6500,- og to prikkar for 106km/t i 80-sona.

No har det gått over tre år uten at eg har blitt stoppa, og prikkane er også borte :)

Skrevet

Fikk min første fartsbot med bil som 16-åring!

Øvelseskjørte å hadde 63 i 50-sonen. Det ble 2900 kr i bot.

Var litt redd for de to andre lappene mine en periode der.

Men vi fikk ikke se målingen på laseren, fordi de skjøt en som kom etter oss. Han jeg kjørte til begynte sånn smått å nekte på bota, men med to blankslitte bakdekk dro han den ikke så veldig langt! :lol:

Skrevet

Har blitt stoppet av UP 2 ganger der de har sett at jeg har kjørt alt for fort, men de har ikke hatt noen målinger å vise til, så jeg har sluppet unna med advarsler begge gangene.. Flaks! Ene gangen sa tilogmed politimannen til meg at d hadde vært greit om jeg hadde funnet en plass der det var tomt for biler og råkjøre på :lol:

Har også opplevd at UP har blinket me blålys og langlys til meg en gang, bare for og advare meg.. Så har egentli hatt ganske flaks når jeg tenker meg om :wink:

Skrevet

Hmm merkelig det der folk sier at de pleier og stå der ved fidjane jeg kjører der hver dag og har aldri sett de der:S

Hvor de pleier å stå i kr sand egentlig Sondre?

litt forskjellig... men langs e18/39 så står de på fidjane (mot krsand før shell) på toppen av rigebakken (busstoppet før hellemyr retning stavanger) etter statoil vesterveien (ned under broa mot sentrum vest) bjørndalsletta ut fra lund, på toppen av timenesbakken mot krsand (etter broa) på broa (begge retninger) det er vel noen... hehe... ellers er det før og etter lillesand retning krsand, ved bomstasjonen mellom lille og grimstad begge retninger... hehe...

Ja og ja :cry:

12 månder uten og 9000 k i mulkt..

Regner med å ha den igjen i begynnelsen av mars :wink:

Da blir det fram med stokken og hatten.

du vet at k står for 1000?? :-P så 9 000 000 var litt stor bot :-P

Skrevet

ikke fått noe bot enda. men har blitt stoppet et par ganger, en gang i veldig høy fart. men pga at di ikke hadde noe måling på meg så kunne di ikke ta meg. hadde nok fått bot, mistet lappen og fengsel hvis di viste farten min. men dette er da ca 3,5 år siden. roet meg etter den episoden.

Skrevet

Hatt lappen i 3 år nå. Foreløpig ingen bøter. Men har heller ikke opplevd så mange kontroller.

Har vel kanskje passert 5-6stk laserkontroller.

Var dog enormt heldig 1 gang. Lå i 100 på motorveien og oppdaget politiet langsveien da det mest sannsynlig hadde vært altfor seint å bremse ned. Bremset selfølgelig ned øyeblikkelig og pulsen slo høyere enn normalt da. Heldigvis holdt de på å rigge opp stativet osv.

Nå for tiden er jeg overrasket over meg selv. Kjører stort sett ALLTID i fartsgrensen. Kjører penere nå med 330en enn første opelen og 320en. Men er ikke så lurt å få fartsbøter når jeg skal søke politihøgskolen så ligger vel noe i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...