Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det igjen. Mange store ord varmer. Jeg lå på bakken under bilen, men det var ingen intens jobbing. Antar at jeg brukte ca to timer før jeg måtte rase av gårde i 50-års lag, men når sant skal sies var det en hel del pauser på denne tiden.. Tok også av hjulene på venstre side og polerte opp dempere osv. Skulle ta kasterstag osv, men disse må nok av ettersom det er trangt om plassen med en maskin. Heldigvis skal de nevnte kasterstagene byttes så da får jeg jo en enkel jobb når de nye er i hus.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er tilstede jeg, men det har ikke skjedd så aldeles mye med min egen bil, annet enn hyppig bilpleie og vedlikehold. Venter nå på en pakke med litt deler så får vi jo se hvordan det ender opp. Karen som skulle ha det i sin bil skulle ikke ha allikevel, så den ble droppet desverre. Uansett bør det ikke være noe problem å felle inn en slik en på biler uten takluke.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okok;) bestilte meg nettopp en fra ebay, så da får vi se hva man får til:p hvordan er den løse plata festet? Kunne det vært aktuelt å få tak i en slik en og felle den inn i taktrekket montro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okok;) bestilte meg nettopp en fra ebay, så da får vi se hva man får til:p hvordan er den løse plata festet? Kunne det vært aktuelt å få tak i en slik en og felle den inn i taktrekket montro?

Platen som taklukebryter, homelink, mikrofon og SOS knapp er festet i er bare klipset på. Det er bare å vippe ut lampen i forkant og bare dra ned platen. Veldig enkelt. Hvordan det blir for biler uten takluke vet jeg ikke da denne ikke har en løs plate, men jeg kan ikke se for meg at dette skal være store saken uansett.. :-)

Er ikke helt borte du eller ser jeg! :D Må si bilen din har blitt utrolig flott! Slik skal en E39 se ut! Ser ut til at du tar godt vare på den. :)

Nei, man må jo holde koken. For min del så går det litt i båt nå som sommeren kommer, men bilen prioriteres fullt ut den også. Takk for hyggelige ord, både din og tzunami er noen flotte E39'er det også. Jeg har vært inne på tanken med å bytte bilen mange ganger, men når man ser på bilen så klarer jeg ikke å komme over hvor bra en E39 er. Den ser fortsatt moderne ut og har teknikk og finesser som fortsatt parkerer de fleste normale biler i dag.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjører på originale bremser. Homelinken er på plass og fungerer, men har per dags dato ingen garasjeport å bruke den på. Vet om et par garasjeportåpnere som har 430 hertz signaler, men har faktisk ikke funnet noen lavere. Mener å ha lest at man kan få tak i omformere som får hertz signalene innenfor uten å være sikker på akkurat det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...