Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ingen fare, Steffan.. Tror du var en av de første som gratulerte alikevel - via PM.. :)

Joda, jeg burde sikkert ha ventet, men jeg hater at ting ikke er riktig så det ble til at jeg bestilte de. Dyre var de jo uansett ikke 70kr pr stk eller noe, som ikke er allverden. M-fangere kommer nok desverre ikke på før neste år med mindre jeg ikke får en fet bonus. Skal allerede se på ett sett 20" i morgen og da må jo senken på plass med en gang. Tenkte å kjøre med 50/40 senk, men er redd det ikke er nok ( 8-[ ). Nå som jeg har slengt på litt hvite lys også må jo facelift frontlykter komme snarest. Deretter kommer.... og sånn fortsetter det.. ;)

Blir til at jeg må valse hjulbuene bak med denne dim. 8)

kgy02qfbzmr78vntnja8.jpg

Godt å se du endelig har fått den riktige lakkoden på fangeren. Riktig så lekker har den blitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Richie.. :)

Selgeren ombestemte seg på felgene han skulle selge og skulle bruke de en sesong til. Jeg blir derfor (desverre?) nødt til å finne noen andre felger å bruke. Håper på RH x-rad, men de tror jeg kan bli vanskelig nå ettersom RH/Rondell er konkurs. PS, dersom noen har 19"/20" til E39 å selge så er det bare å si ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de, men hovedproblemet er sykkelhjul-dim'en som står på. Jeg er klar over at det ikke går så veldig bredt på E39 som det det gjør på E60/E61, men må da hvertfall klare å klemme på 245 og 275. Til nød 235 og 265, men der går grensa.. I tillegg må det kjøres på min 9,5 felg bak, aller helst 10 el 10,5.. :lol:8)

Vurderer å kjøpe 8000,- felgpakka fra GS (Rondell D58) 8,5 og 10x18 med jalladekk for å kjøre denne sesongen for så å flytte de over til vinterhjul, men syns kanskje det er litt råflott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe 8000,- felgpakka fra GS (Rondell D58) 8,5 og 10x18 med jalladekk for å kjøre denne sesongen for så å flytte de over til vinterhjul, men syns kanskje det er litt råflott..

Kjør på!! :D må ha litt ordentlige vinterhjul også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jada, det ble utvilsomt vesentlig bedre enn de orange fra 1997. Har du fått send kvitteringen forresten? :)

Fikk også tak i noen chrome instrumentringer til bilen som jeg fikk montert like etterpå. Monteringsprosessen var i og for seg svært enkel, jeg hadde trodd det skulle være vesentlig mer kål som jeg har fått det forespeilet meg igjennom forumet. Montert på 10-15 minutter. Uansett ble instrumenthuset utvilsomt 10 år yngre - en oppdatering som anbefales. Ringene klipses fast og er av meget god kvalitet.

Har også holdt av noen Rondell D58, men jeg vet ikke om det er disse jeg skal ha da jeg aller helst vil ha 19".

qq2udvw36hvsnmou62dp.jpg

2p8dzcoit2leqcclqlxy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ringer løfter helheten av interiøret vesentlig. Mangler bare skinn og pianolakk lister så er det bra! Skal sende listene til en lakkerer om ikke så lenge å få lakkert de sorte.

Har også i det siste merket at jeg ved lav fart (maks 10 km/t), ved rattutslag (i fart og ved bremsing) at det knirker og smådunker. Fastlegen mente at det kunne være casterstagene, i beste fall en av de. Får bare inderlig håpe at det ikke er noe værre enn det da frontruta også har sprekt pga. steinsprut.. :x

Jeg vet ikke hva folket mener om denne kombinasjonen? :)

v0jtoopmmxej91ok0yxy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags interiør vurderer du da? Har en touring med sorte sportseter (manuelle), og jeg ønsker å bytte over til komfort.

Grått skinninteriør. Kan være interessert i dørsider foran samt sportsseter dersom de er gråe. Baksetene og dørsidene bak er jeg ikke interessert i da de ikke passer sedan.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...