Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Småting er morsomt. Nå har jeg ett par E60 deler som skal klemmes ned i E39 brakka, så det skal jo bli spennende å se om det i det hele tatt er mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Litt usikker på denne, noen synspunkter? Kler ikke E39 synes jeg...kler egentlig ingen biler når jeg tenker meg om, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Tja, både enig og uenig.. Er forøvrig litt usikker ang haifinne selv, men ettersom M-spoiler nå er montert er det vel dags dato for å prøvemontere finna igjen for å se om det blir bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 synes haifinna var tøff jeg..kledde bilen og da den ett litt mer moderne look:) Og de pedalene...acs? så ett slikt sett til sjuern min også for 500kr....burde kanskje kjøpt..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Har samme felgene selv på min E39, bare med gull senter. Synes de satt veldig langt inne i hjulhusene, så jeg kjøpte 15mm spacere foran og 10mm bak fra Koed. Ble meget bra. Anbefales! Forresten en flott E39 du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Stort pluss i boka for lesing av Båtmagasinet, Saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Wicky: ja vi får nå se. Kanskje det blir en bedre helhet med finna når M fangerene og eksosen kommer på. Pedalene er ikke ACS men ett OEM produkt Til nyere BMW og koster veiledende ca 1500kr. Fant imidlertid ut at jeg har mekanisk gass og at denne ikke er mulig å få det til å passe desverre, så må bytte disse. Skal imidlertidig montere ett likt sett på 01 530dA med elektronisk gass. M-TECH: helt enig, stikker for langt inn. Har du noen bilder av hvordan det ble med spacere? Richie: hehe, helt klart. Båtmagasinet er gode greier, spesielt når man befinner seg store deler av året på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 M-TECH: helt enig, stikker for langt inn. Har du noen bilder av hvordan det ble med spacere? Har bilder, men de er ikke tatt med det i tankene å vise hvordan det ble med spacere. Uansett, her er noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 de felgene ble sykt mye penere med gullsenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Jeg er enig i at gullsenter virkelig gjorde seg. Skikkelig tøft. Det så forøvrig unektelig bedre ut etter å ha fått spacet ut hjulene foran og bak. Dette skal handles snarest sammen med litt flere M-deler. Er spacerene boltet fast i navet? Har spacerene senterringskant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 kan skaffe deg spacere med bolter for 1000kr...dog uten "skru" mulighet...de har sentreringskant ja...alt fra 5mm til 18mm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg er enig i at gullsenter virkelig gjorde seg. Skikkelig tøft. Det så forøvrig unektelig bedre ut etter å ha fått spacet ut hjulene foran og bak. Dette skal handles snarest sammen med litt flere M-deler. Er spacerene boltet fast i navet? Har spacerene senterringskant? Ja, ser veldig mye bedre ut med spacere! De har sentereringskant, men boltes ikke i navet. Hvis wicy124 kan skaffe deg fire spacere med sentereringskant til 1000kr er jo det veldig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Akk for svar M-TECH høres interessant ut wicky , hvilke størrelser er dette? Send meg gjerne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 størrelsene står i posten over..alt fra 5mm til 18mm inkludert bolter...4stk spacere med 20passende bolter for 1000kr:) Er med sentreringskant...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 størrelsene står i posten over..alt fra 5mm til 18mm inkludert bolter...4stk spacere med 20passende bolter for 1000kr:) Er med sentreringskant...hmmm... Se der ja. Det gikk litt fort i internettet på en knøttliten iPhone. Er dette spacere med TÜV papirer el. likn? E60 pedalene passet desverre ikke min bil da jeg hadde mekaniske pedaler, så disse ble byttet inn i noen andre godsaker igjen.. Bare å få litt lakk nå så blir det en helt annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå