Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Har samme felgene selv på min E39, bare med gull senter. Synes de satt veldig langt inne i hjulhusene, så jeg kjøpte 15mm spacere foran og 10mm bak fra Koed. Ble meget bra. Anbefales! :D

Forresten en flott E39 du har der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky: ja vi får nå se. Kanskje det blir en bedre helhet med finna når M fangerene og eksosen kommer på. Pedalene er ikke ACS men ett OEM produkt Til nyere BMW og koster veiledende ca 1500kr. Fant imidlertid ut at jeg har mekanisk gass og at denne ikke er mulig å få det til å passe desverre, så må bytte disse. Skal imidlertidig montere ett likt sett på 01 530dA med elektronisk gass.

M-TECH: helt enig, stikker for langt inn. Har du noen bilder av hvordan det ble med spacere?

Richie: hehe, helt klart. Båtmagasinet er gode greier, spesielt når man befinner seg store deler av året på sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-TECH: helt enig, stikker for langt inn. Har du noen bilder av hvordan det ble med spacere?

Har bilder, men de er ikke tatt med det i tankene å vise hvordan det ble med spacere.

Uansett, her er noen...

fb32f6sdg08ctfzsj2en.jpg

qdfrm68p6v0j3ytl2r3m.jpg

yixvghepp6f8d86cr1w2.jpg

f2ankteqc3xq6z178ic3.jpg

nuab3sf936hxmbi3grus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at gullsenter virkelig gjorde seg. Skikkelig tøft. Det så forøvrig unektelig bedre ut etter å ha fått spacet ut hjulene foran og bak. Dette skal handles snarest sammen med litt flere M-deler. Er spacerene boltet fast i navet? Har spacerene senterringskant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at gullsenter virkelig gjorde seg. Skikkelig tøft. Det så forøvrig unektelig bedre ut etter å ha fått spacet ut hjulene foran og bak. Dette skal handles snarest sammen med litt flere M-deler. Er spacerene boltet fast i navet? Har spacerene senterringskant? :)

Ja, ser veldig mye bedre ut med spacere! De har sentereringskant, men boltes ikke i navet.

Hvis wicy124 kan skaffe deg fire spacere med sentereringskant til 1000kr er jo det veldig billig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

størrelsene står i posten over..alt fra 5mm til 18mm inkludert bolter...4stk spacere med 20passende bolter for 1000kr:) Er med sentreringskant...hmmm...

Se der ja. Det gikk litt fort i internettet på en knøttliten iPhone. Er dette spacere med TÜV papirer el. likn?

E60 pedalene passet desverre ikke min bil da jeg hadde mekaniske pedaler, så disse ble byttet inn i noen andre godsaker igjen.. Bare å få litt lakk nå så blir det en helt annen bil... :)

34612.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...