Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Da var _endelig_ deler lakkert. Speilene fikk jeg montert idag (ca. 30-40min per speil ferdig demontert/montert) så jeg skal legge ut en DIY på det for de som måtte ha interesse av det. Ellers får jeg vel starte så smått med fangerene snart, men må få skaffet nye lokari / bunndeksel foran. Må i den forbindelse tilføye at BMW tar seg en grisepris på dette, hvor ligger logikken i at lokari til std. fanger koster 250kr, mens M-fanger 1100kr stk? Uansett, her er ett par bilder.. :D

iyio0mjoz1qzf7ms2b89.jpg

gb423brjve76dw8nodzs.jpg

so9ywi8qhg5vth550w5s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke flere bilder for hånd akkurat nå, men skal ta noen flere bilder i morgen. Skal vel starte på montering av fram/bakfanger om tiden strekker til. Ja riktig det, bilen i bakgrunnen tilhører Jacobsen her inne, en 01 530dA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir lekkert Salten ;) Jålebukk :D

Hehe, jålete ting hører med. Har veldig lyst til å ordne en innvendig lyspakke ved å få tak i dioder som sitter i taklampa og plassere i dørhåndtak innv. og i rommene i dørsidene, men det får bli når jeg får tak i dørsidene. Svensken jeg opprinnelig handlet av var ikke mye å høre fra lengre.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett litt mer helhetelig bilde. Slik ser det nå ut, enn så lenge. Satser på å få startet på fangerene i morgen / til helgen :)

Her er forøvrig DIY jeg lagde om det skulle være noe behov for det; viewtopic.php?f=1&t=164634

opq5iogv8yj23n8sblf3.jpg

Venter i samme slengen ett lite godterilass fra Swissvax... 8)

SVlogo.JPG?915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig dytta på M-fangeren. Tok ett par timers jobb med en del skravling og pauser, men i bunn og grunn veldig enkelt. Jeg mangler noen lokariskjermer og slikt for øyeblikket, men det kommer etterhvert. Syns BMW tar overpris for disse når de koster over 1000kr stk, mens lokari til org. fangeren koster 150kr stk... :roll:

Her er hvertfall hvordan det ser ut;

9toopr8jsxb723avcoqg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...