Saltkjelen Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Chris A @ Ja, riktig. 363 Biarritzblå met. Reef @ Ja, stemmer. De diodene består av LED. Kunne vært føft, men det får isåfall bli ved neste lyktebytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Jeg har forøvrig slike org Hella USA lykter liggenes hvis noen er int Ta kontakt på pm isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Flott bil.. venter spent på fortsettelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Da var _endelig_ deler lakkert. Speilene fikk jeg montert idag (ca. 30-40min per speil ferdig demontert/montert) så jeg skal legge ut en DIY på det for de som måtte ha interesse av det. Ellers får jeg vel starte så smått med fangerene snart, men må få skaffet nye lokari / bunndeksel foran. Må i den forbindelse tilføye at BMW tar seg en grisepris på dette, hvor ligger logikken i at lokari til std. fanger koster 250kr, mens M-fanger 1100kr stk? Uansett, her er ett par bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Ser bra ut det der! Flere bilder så man ser litt mer helheten i det? Ser ut til at det står en annen flott E39 i bakgrunnen også? Med M-Sport fanger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Har ikke flere bilder for hånd akkurat nå, men skal ta noen flere bilder i morgen. Skal vel starte på montering av fram/bakfanger om tiden strekker til. Ja riktig det, bilen i bakgrunnen tilhører Jacobsen her inne, en 01 530dA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Dette blir lekkert Salten Jålebukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Dette blir lekkert Salten Jålebukk Hehe, jålete ting hører med. Har veldig lyst til å ordne en innvendig lyspakke ved å få tak i dioder som sitter i taklampa og plassere i dørhåndtak innv. og i rommene i dørsidene, men det får bli når jeg får tak i dørsidene. Svensken jeg opprinnelig handlet av var ikke mye å høre fra lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Dette blir lekkert Salten Jålebukk Svensken jeg opprinnelig handlet av var ikke mye å høre fra lengre.. Rart det der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Blir utrolig mye bedre med M-speil, og var overraskende lett og montere. Vi får montere mere deler i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Legg gjerne ut en DIY på speilene, alltid interessant å se hvordan ting blir gjort. Forøvrig må jeg slenge meg på resten og si at det kledde bilen voldsomt! gleder meg til å se den med m-plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Takk for det og ja, jeg gleder meg virkelig til å se bilen med litt riktig plast.. Skal få postet en DIY senere i kveld / over morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Her er ett litt mer helhetelig bilde. Slik ser det nå ut, enn så lenge. Satser på å få startet på fangerene i morgen / til helgen Her er forøvrig DIY jeg lagde om det skulle være noe behov for det; viewtopic.php?f=1&t=164634 Venter i samme slengen ett lite godterilass fra Swissvax... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Da fikk jeg endelig dytta på M-fangeren. Tok ett par timers jobb med en del skravling og pauser, men i bunn og grunn veldig enkelt. Jeg mangler noen lokariskjermer og slikt for øyeblikket, men det kommer etterhvert. Syns BMW tar overpris for disse når de koster over 1000kr stk, mens lokari til org. fangeren koster 150kr stk... Her er hvertfall hvordan det ser ut; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå