Brasan Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 kjøpte meg nye frontlykter hos koed nå rundt jul. Fikk montert dem, og da virka alt greit, nå i dag merka jeg det at det ikke er lys i ringene lenger. ingen sikringer som har gått, alt virka utmerket på mandag. brukte ikke bilen i går. alt annet av lys virker, nær og fjern lys. så det ejg lurer på er om det rett og slett er ringene som har ryki. men det skal vel ikke skje sånn helt uten videre "rett over natta"? La forresten også merke til at det så ut som om at det har blitt dugg på innsiden av lykteglasset også, mulig det kan væra møkkete glass også(håpe, innbille seg og tro) Det er forresten disse lyktene det er snakk om:
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Sjekk spenning inn på parklyskretsen på lampene så har du svaret
Mexos Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Kan være pæra som er gåen. Dugg må du nok regne med på vinterstid med disse lyktene. Mine Demoneyes lykter fra Koed dugger også på vinteren.
Brasan Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Kan være pæra som er gåen. Dugg må du nok regne med på vinterstid med disse lyktene. Mine Demoneyes lykter fra Koed dugger også på vinteren. Pæra? Det er lysringen som ikke lyser, og den er jo LED skryter de av på koed. så da må vel hele ringen byttes i såfall? Spenningen får jeg ikke målt da jeg ikke ahr noe måleinstrument, kan hende det blir orden på målinga utpå dagen hvis jeg får tak i kompisen.
Haug530D Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Kan være pæra som er gåen. Dugg må du nok regne med på vinterstid med disse lyktene. Mine Demoneyes lykter fra Koed dugger også på vinteren. Pæra? Det er lysringen som ikke lyser, og den er jo LED skryter de av på koed. så da må vel hele ringen byttes i såfall? Spenningen får jeg ikke målt da jeg ikke ahr noe måleinstrument, kan hende det blir orden på målinga utpå dagen hvis jeg får tak i kompisen. Er det med sånne bokser utenom til de lyktene? merkelig hvis det er gått på begge sidene da, får vel ikke strøm til de da. Men uansett så ordner nok Koed opp dersom det er problemer med de
Lars89 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Skjer med alle billig-lykter med integrert AE etter en stund. Kjøp svarte DE med en gang så slipper du problemer
Brasan Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Hehe, det var ganke enkelt for lyst ute Men skulle da tru det var noe lys der selv om det var dagslys. Var ikke noe lys selv om jeg holdt rundt lykta også, men nå i kveld er det da lys ihvertfall.
Brasan Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Kan være pæra som er gåen. Dugg må du nok regne med på vinterstid med disse lyktene. Mine Demoneyes lykter fra Koed dugger også på vinteren. Pæra? Det er lysringen som ikke lyser, og den er jo LED skryter de av på koed. så da må vel hele ringen byttes i såfall? Spenningen får jeg ikke målt da jeg ikke ahr noe måleinstrument, kan hende det blir orden på målinga utpå dagen hvis jeg får tak i kompisen. Er det med sånne bokser utenom til de lyktene? merkelig hvis det er gått på begge sidene da, får vel ikke strøm til de da. Men uansett så ordner nok Koed opp dersom det er problemer med de Var med eget relè og egen kabel som skule kobles til + og -.
Haug530D Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hehe, det var ganke enkelt for lyst ute Men skulle da tru det var noe lys der selv om det var dagslys. Var ikke noe lys selv om jeg holdt rundt lykta også, men nå i kveld er det da lys ihvertfall. hehe, ja det må være dagens det er jo kjipt da at de lyser så dårlig.
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Kan være pæra som er gåen. Dugg må du nok regne med på vinterstid med disse lyktene. Mine Demoneyes lykter fra Koed dugger også på vinteren. Pæra? Det er lysringen som ikke lyser, og den er jo LED skryter de av på koed. så da må vel hele ringen byttes i såfall? Spenningen får jeg ikke målt da jeg ikke ahr noe måleinstrument, kan hende det blir orden på målinga utpå dagen hvis jeg får tak i kompisen. led lys er også en pære da. og siden du har jalla lykter til E34 med hele ringer har du nok 4 led pærer i hver ring. 1 i toppen 1 i bunnen og 1 på hver side av ringene. ser du på orginale ringer på E39 så har ikke de hele ringer. de går ikke sammen på toppen. er en spessiel pære sak i toppen av ringene som sender lys inne begge endene av ringene i toppen og har et jevnt lys rundt hele uten pærer rundt i ringene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå