Gå til innhold

NitroX` E46 Coupè Individual [[SOLGT]] Trist ;/ E38 neste:)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hva slags senkesett er det?

Jeg kan anbefale M3-ratt. Har aldri skjønt at folk gidder å legge så mye penger i et ratt, men etter at jeg har kjørt M3 så må jeg si det er utrolig stor forskjell. Det er jo noe man holder i hele tiden, så verdt pengene hvis du har råd.

Men haifinna håper jeg forblir liggende i garasjen. Det er jo ikke noe estetisk det, og spesielt teit blir det hvis du ikke har navi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt usikker på om hai-finna vill se bra ut elr ikke...

Det finner jeg ut senere, men er veldig usikker, for det er jo ganske pent med finne også..

Senkesettet er LOWTECH Justerbart. Kosta meg bare 3300 xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Ble skikkelig pent det her! :)

Mine tips:

-Grovere/penere eksos.

-Spacere forann og bak.

-Soting helt fram

-M3 speil.

-Har tenkt på eff-anlegg, elr bare bytte endestussene til to blanke rør.

-Kan ikke ha spacer bak, det subber nok i hjulbuen bak som det gjør fra før =/ Har ikke lyst og valse da jeg er redd for sprekk av lakken=/

-Har fått steinsprut så må bytte frontruta, så regner med jeg tar og soter alle siderutene i samme slengen. Men kommer nok til og sote sidene forran litt mindre enn de bak kanskje ?

-M3 Speil er på min ønskeliste det også ja ;)

Kommer når jeg har råd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din begynner å ta form ser jeg :wink: Gjorde seg bra med M-tech front og sorte nyrer. Ble et tøft look over bilen, sammen med senken.

Synd med den subbinga. Greit at det ser tøft ut med spacer, men går jo så mye utover komforten med subbing osv.

Skal du ta M-tech helt ut? Sideskjørt og bakfanger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er egentlig til sedan, men passformen er lik..

Så jeg hadde rett og slett ikke råd til og bruke flere tusen ekstra for og slippe unna listene forran da det var den eneste forskjellen =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.. Ser at jeg må få meg M-tech plastikk fort! :D Har du noen interiørbilder?

Hvordan synes du coiloversettet er.. Ser ikke helt for meg at et coiloversett til rett over 3 høvdinger kan være spessielt bra... :?

Men om du har prefacelift-coupelyktene på bagasjelokket og facelift sedan-lykter på siden bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.. Ser at jeg må få meg M-tech plastikk fort! :D Har du noen interiørbilder?

Hvordan synes du coiloversettet er.. Ser ikke helt for meg at et coiloversett til rett over 3 høvdinger kan være spessielt bra... :?

Men om du har prefacelift-coupelyktene på bagasjelokket og facelift sedan-lykter på siden bak?

Nå kan jeg ikke si så veldig mye om kvaliteten på coiloversa mine da de bare har stått på noen måneder. Har jo ikke prøvd og stille noe serlig på dem etter at det ble montert. Men jeg er nok enig med deg i at det er nok tvilsomt at det er veldig god kvalitet her.. Hadde bare lyst og prøve det ut.

Baklyktene min er et sett, så lyktene på bagasjeluka og de som står på karosseriet hører sammen;)

Har interiør bilder også, men er igrunn ikke interessert i og legge de ut da interiør-listene mine er stygge og gule =(

Er ikke mye Show-off inne i bilen unntatt skinnseter da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...