Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, han har vel en viper også mener jeg å huske...men kan noen bekrefte om denne bilen har skilt eller selges til 500 festblanketter UTEN skilter?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden det ikke står nevnt i annonsen må vi vel bare anta at den prisen er ferdig registrert i norge.

Flott bil, men hvem ville kjøpt noe slikt over en E39 M5, som utvilsomt er en mer kompetent maskin hva sportslighet gjelder.

Man kan forresten hente ut samme effekt ved å installere en kompressor i en helt vanlig E38 740.

Skrevet

Er nok ingen fare for at den blir solgt heller. Har stått til salgs¨i lange tider, og eier er fortsatt like optimistisk på prisen. Visst er den tøff, selv om harryfaktoren absolutt er tilstede, men er minst 200' for dyr! Er en jo 11 år gammel bil. Trodde heller ikke de kom med 420 hk, men kan ikke si det med sikkerhet

Skrevet

trond; står nå at det er en hartge utgave, og di pleier å få fikle litt med motor,understell osv når di først slipper til....

Skrevet

hehe, hadde jeg kjøpt denne hadde jeg ikke orket å gravd noe dypere om akkurat hvor di 70hk`ene kom inn i bildet og heller vært fornøyd med å fortelle gutta at 450hk er ikke så langt inn i horisonten på ny ervervingen! :P

Skrevet
Det er nok de fleste her klar over at de fikler med motorene, men Hartge H7 5,0 har 350 hk! Da mangler vi fortsatt 70! 420 er faktisk mer enn de drar ut av V12'eren..

H7 er vel bare i e32 karoserriet? skjer mye på motor avdelingen på noen år vettu.... hehe

Skrevet

Ble nesten litt diskusjon her, men Hartge H7 5,0 E38 bygd på M62 motoren som altså kom først i 96' har 350 HK 510 NM og har 0-100 på 5,9 sek med manuell kasse. M60 motoren ble også benyttet i tidligere E38'er og E32. Også den med 350 HK. Bare å google litt, så står alt der.

Skrevet

Tøff var den, men på grensen til Harry. Jeg synes sømmene i interiøret var stilig. Absolutt alt for dyr som folk nevner. Synes også det blir litt slitsomt å lese en salgsannonse meg så mye utropstegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...