NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 gudd, du får si ifra, for jeg trenger det så fort som mulig helst. er ikke lett å få fak i løst heller
Eska Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Som andre her har sagt; riv av lyktespoilerene og send dem tilbake til Kina! Ellers mangler du bare senking og shadowline lister rundt vinduene(stoooooor forskjell). Veldig fin E34 btw:) Hehe ja lyktesenkerene skal taes av når jeg gidder og gjøre det og senken ligger på soverommet 60/40, mangler arbeidlyst og topplager Tror jeg vil beholde kromlistene foreløpig, får se om det en gang i fremtiden blir aktuelt.
Reset Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Fin bil dette, har ikke sett den i Molde men Blir bra med senk nå
Eska Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Fin bil dette, har ikke sett den i Molde men Blir bra med senk nå Hehe, kjører no rundt litt av og til i helgene osv, men blir mest brukt for a til b kjøring akkurat nå for tiden. Er ikke av dem som står mye nede på gamle hydro
Eska Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Ikke skjedd mye i sommer! Men har fått senken jeg bestilte og satt på supersport effektanlegg. Har fått på godmerke på bilen også Senken Front, jartet opp;) Bak, jartet opp:] To skruer jeg fant i skuffen og likte;) Og bikkja, ikke så gale den heller!
AlpinweissE36 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 jart? som i jart skateboards eller? flott bil forresten! skulle bare hatt liiitt større felger..men hver sin smak
Marius2002 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Ble stiling, kult at du prøvde noe annerledes. Gratulere med Jart skateboards sponsoren
Eska Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 jart? som i jart skateboards eller? flott bil forresten! skulle bare hatt liiitt større felger..men hver sin smak Jepp, Jart skateboards:] ja hadde ikke skadet med 18" men liker så godt de felgene der, og tror de bare finnes i 17"
AlpinweissE36 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 jart sponsor? kult! hooke meg opp med noen brett du da? ja, felgene er dritfine så ser den!
Eska Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 jart sponsor? kult! hooke meg opp med noen brett du da? ja, felgene er dritfine så ser den! Hehe, er sponset av G-turn supersports i molde og kjører for jart og bråk der... hehe du kan jo bare kjøpe det på gturn, koster bare 499,- bråk og 599,- Jart, europeisk kvalitet ikke chinaprodusert som alle andre store skatemerker er nå Bor hen da?
AlpinweissE36 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 nice nice! altså..blir ett stykke å reise til molde fra vestfold for å kjøpe billige brett..hehe..kjører på Activist brett nå og syns de funker ganske bra! god shape og ikke altfor mye concave.. 7.5"FTW!!!
Eska Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 nice nice! altså..blir ett stykke å reise til molde fra vestfold for å kjøpe billige brett..hehe..kjører på Activist brett nå og syns de funker ganske bra! god shape og ikke altfor mye concave.. 7.5"FTW!!! Hehe gøy og se at det er flere brettinteresserte her på forumet! ja 7.5" funker fint d, bruker 7,6" så jeg har litt mer kontroll på switch flippene mine og på gaps! syns om bagasjeromløsninga da mi;)??
Eska Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 hehe, nei har ikke fått montert senkesettet enda:P men har bestilt alt jeg trenger får og skifte dempere og slikt nå så det blir nok snart!
Marius2002 Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Det blir bra vettu! Må legge ut bilder når det er gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå