Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Som andre her har sagt; riv av lyktespoilerene og send dem tilbake til Kina! Ellers mangler du bare senking og shadowline lister rundt vinduene(stoooooor forskjell). Veldig fin E34 btw:)

Hehe ja lyktesenkerene skal taes av når jeg gidder og gjøre det :P og senken ligger på soverommet 60/40, mangler arbeidlyst og topplager :)

Tror jeg vil beholde kromlistene foreløpig, får se om det en gang i fremtiden blir aktuelt. :wink:

Skrevet
Fin bil dette, har ikke sett den i Molde men :P

Blir bra med senk nå ;)

Hehe, kjører no rundt litt av og til i helgene osv, men blir mest brukt for a til b kjøring akkurat nå for tiden. :) Er ikke av dem som står mye nede på gamle hydro :P

• 1 month later...
Skrevet

Ikke skjedd mye i sommer! Men har fått senken jeg bestilte og satt på supersport effektanlegg. Har fått på godmerke på bilen også;)

Senken

15ng3y7xtnak41jll0ld.jpg

ffz6lrjummyz1susnl5n.jpg

87gj5zsaqxedw9x176rc.jpg

Front, jartet opp;)

8xywu328otig3cnq5znw.jpg

ynqs7gs043hq2mbsttq5.jpg

hlykk6glxrprqn1vkwcp.jpg

Bak, jartet opp:]

vb9lt6l7rmt9erymemn3.jpg

yfph72p2s49l88rwftag.jpg

To skruer jeg fant i skuffen og likte;)

m9j5gmtc8w215uiurrg3.jpg

Og bikkja, ikke så gale den heller!

d3p7g28801wekbu7v3ev.jpg

Skrevet
jart? som i jart skateboards eller? flott bil forresten! :D skulle bare hatt liiitt større felger..men hver sin smak ;)

Jepp, Jart skateboards:] ja hadde ikke skadet med 18" men liker så godt de felgene der, og tror de bare finnes i 17"

Skrevet
jart sponsor? kult! hooke meg opp med noen brett du da? :P ja, felgene er dritfine :D så ser den!

Hehe, er sponset av G-turn supersports i molde og kjører for jart og bråk der... hehe du kan jo bare kjøpe det på gturn, koster bare 499,- bråk og 599,- Jart, europeisk kvalitet ikke chinaprodusert som alle andre store skatemerker er nå :P Bor hen da?

Skrevet

nice nice! altså..blir ett stykke å reise til molde fra vestfold for å kjøpe billige brett..hehe..kjører på Activist brett nå og syns de funker ganske bra! god shape og ikke altfor mye concave.. 7.5"FTW!!! :D

Skrevet
nice nice! altså..blir ett stykke å reise til molde fra vestfold for å kjøpe billige brett..hehe..kjører på Activist brett nå og syns de funker ganske bra! god shape og ikke altfor mye concave.. 7.5"FTW!!! :D

Hehe gøy og se at det er flere brettinteresserte her på forumet! ja 7.5" funker fint d, bruker 7,6" så jeg har litt mer kontroll på switch flippene mine og på gaps! :lol: syns om bagasjeromløsninga da mi;)??

• 2 weeks later...
Skrevet

hehe, nei har ikke fått montert senkesettet enda:P men har bestilt alt jeg trenger får og skifte dempere og slikt nå :wink: så det blir nok snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...