Morty999 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 er vell ikke noe kaldstartdyse på en e34? den har vell motronic og der ligger det inni sprutet.. tipper du har en deff temp sensor..
minigris Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Prøv å koble ut Luftmengdemåleren! Hadde nesten samme problemet selv
Eska Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Hvis noen har noe av dette til salgs så rop ut med pris! - Orginale fjærer/bakdempere 520 i - Midkonsoll hanskerom og dørtrekk med trelister, sort - M tech 2 ratt! - Sorte de lykter (hele og pene) - sorte grøftelys - ledningsnett til rullegardin i hattehylle med bryter - sorte blinklys runt bilen - Bredfront i farge shwarz 2 Ellers er det noen i Molde området som kan ta på seg reprasjon av kanal/jekkfeste??
Arild G. Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Har dørsider til e34 touring til salg sort med trelister og grått stoff i midten 500kr Har også treplate til midtkonsollen (rundt girspak) som følger med i prisen. Fortsatt interessert i å kjøpe de 16" vinterfelgene?
Eska Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Ok! det vil jeg kjøpe med deg hvis de er i orden:) Har ikke mulighet for og hente de før jeg kommer hjem til molde om ca 3 uker, hvis det går greit? Hmm, litt usikker med de dekka, tror kanskje jeg vil/bør ha pigg, mye is i nordbyen tidlig og seint på vinteren og i trheim
Arild G. Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Dørtrekka skal vere bra de. Trelistene er vel ikke 100% strøkne, men det får du jo se over og vurdere før kjøp. Jeg brukte de piggfrie dekka i fjordvinter på e34n min og hadde ingen problemer, men skal gå over til piggdekk selv på 15" Mye behageligere å kjøre med piggfritt når det er bart, men føles jo mye tryggere å ha pigg når det er is
Eska Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Da har jeg tenkt og sette inn et m5 instrument og den store kjørekomputeren hvis dette går i en 520? Regner med at jeg trenger et ledningsnett fra en 525 -> m5 eller lignende så jeg får 4 kontakter til bakpå instrumentet og til kjørekomputeren, idag har jeg den lille kjørekomputeren og digitalt 26 pins speedo, men er bare 2 kontakter bakpå instrumenpanelet fra min 520. Hvis noen har erfaringer, tips eller et slikt ledningsnett liggende så si fra Ellers fikk jeg endelig et lenge ettertrakta kliss nytt m-tech 2 ratt i posten idag Tidlig jul i stua kan man si!
Robin L Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 det eksosanlegget du tok av - hvilket merke er det? ligner så fælt på det jeg har. men jeg vet ikke hva mitt heter. pen lyd i det unntatt på tomgang. er sånn rar puttrelyd akkurat som at den fusker. var din sånn?
Eska Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 det eksosanlegget du tok av - hvilket merke er det? ligner så fælt på det jeg har. men jeg vet ikke hva mitt heter. pen lyd i det unntatt på tomgang. er sånn rar puttrelyd akkurat som at den fusker. var din sånn? Supersport potte, hmm, nei ikke som jeg kan huske
Eska Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Noen som vet hva lakkoden på kontraststripa på bildet er? har lyst på en mørkere stripe nederst enn jeg har idag her er et bilde av den fargen jeg kunne tenkt meg Ellers er jeg på utkikk etter ledningsnett til dashbord/bil med stor obc, og instrumentpanel med check controll, må være for gen3 instrument (91-92 eller nyere)
Eska Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Skjer ikke så mye om dagen! har begynt å drømme om nye sommerfelger! M5 17" med turbindeksler system 1! Ellers er jeg ute etter strøkent dashbord fra m5 med ledningnett, fra 92 eller nyere... (blå bakside på instrumentpanelet! Har fått meg vinterdekk på m5 felgene mine, å kjøpt noen hypertrack felger som er sommerfelgene nå Bilder kommer
Eska Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Sjekker interessen for om noen kan være interessert i å kjøpe simons eksosen? pris=bud! 2x70 for 520i M50
Eska Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Da er det på tide å få litt liv i denne tråden igjen. Ble rygga på i vinter, synderen stakk av, så blir en liten oppussing! M5 fangerene må sparkles og lakkes. Bilde fra ifjor høst Så ble jeg rygga på en en eller anna kis som stakk av etterpå.... kjipt.... Deler; El- hattehylle Setet til høyre er vasket; Fremgang: Det blir ny eksos til bilen også, bytter så jeg får litt mindre lyd:
Eska Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Har også nye Sorte DE lykter, blinklys og tåkelykter som skal på. Også fått ny grillramme, M5 bakplate og litt annet småtteri! kommer bilder av bytting og fiksing neste uke! Her er planene for sommeren! -Sparkle, lakke M5 fangere -Fjerne rust og tektylere under bakfanger -Bytte eksosanlegg -lakke og bytte grillramme og diverse plast. -Montere DE lykter blinklys o.l. -Lakkrense og polere bilen og montere M5 bakplate. Ellers bare pirke rundt og prøve å få den strøken igjen. På sikt skal kanalene byttes, forhåpentligvis i sommer det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå