Marius2002 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Kult prosjekt. Må følge med dette, sluttresultatet blir spennende!
Eska Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Gjort litt av hvert i dag, Begynt å koble opp anlegget og jobbet videre med plateprosjektet, har også montert hvite blinklys rundt hele bilen Har tenkt og begynne med interiørbytte så fort platen i bagasjerom er ferdig, blir det mildvær en da så skal jeg vaske bilen og ta noen bilder! Noen som vet om et rimelg, men bra effektanlegg på markedet? og er det noen som har erfaring med lowtec sine senkesett, dempere osv? Takker for respons og hiver ut et par bilder fra i dag
Eska Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Har vært ute og jobbet med platen og anlegget mitt i dag! platen er ferdig trekt*/limt på toppen, men skal stiftes ferdig rundt kantene i morgen. Anlegget er koble opp og blir gjort ferdi i morgen, skal ta noen bilder når det er ferdig og på plass. Undersiden av bagasjeromsplaten behandlet, Platen snart klar til trekking! Ferdig trekt! Har også begynt på interiørbytte, i dag har jeg montert nakkestøttebraketter bakom bakseteryggen, jeg har og koblet opp tåklysene og koblet de il el-nettet, måtte bytte tåkelysbryter og spleise noen ledninger bak kjørelysbryteren for å få det il og funke! Men nå er det orden
Marius2002 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 KULT Det det ble jo sykt stilig! Gleder meg til du har fått dette prosjektet ditt inn i bilen. Er gøy å se at du gjør noe annerledes enn alle andre!
Eska Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 I dag har jeg koblet opp anlegget ferdig, platen min er nå ferdig og på plass, så nå jeg setter i gang med interiørbytte! ble fornøyd me resultatet, subkassen virker kjempebra, har finjustert begge forsterkerene i dag og stilt inn spilleren, jeg har også hengt opp forsterkerene! Her er det noen bilder fra dagens økt;) Forsterkeren som driver høyttalerene Forsterkeren til JBL sub kassen Pioneer spilleren Bilde av Subkassen, det er en 12" inni, Nylakert (sølv metallic) var penere med litt dekor enn bare helt svart alt Enda et bilde, ble fornøyd me lakkresultatet Bilde av Suben infelt i platen her ser dere og de hvite blinklysene som er montert Ble et lite lurerom baki under den leddede delen Fiks ferdig! Coca Cola rommet mitt :D
///FredriK.S Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Tenkte kanskje d kunne være gøy og slenge ut et par bilder fra slik bilen var da jeg overtok den! Her er bildene fra før jeg begynte på den:) ] Og hvordan ser et utvendig ut nå da`?
Eska Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Tenkte kanskje d kunne være gøy og slenge ut et par bilder fra slik bilen var da jeg overtok den! Her er bildene fra før jeg begynte på den:) ] Og hvordan ser et utvendig ut nå da`? Hehe! det kommer så fort jeg får vasket den! er så kaldt ute!
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Innmari kult! Må som sagt oppom å se resultatet snart
Eska Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Innmari kult! Må som sagt oppom å se resultatet snart Ja d må du gjør kan vi ta ei pils og
Eska Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Jøss, thumb up for oppfinnsomhet. hehe Takk takk
Glenno Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Så rå tøft ut dette , men har du sikret delene annet enn utskjæringene? (tenkte på om du mått stå litt hardt på bremsene en gang).
Eska Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Så rå tøft ut dette , men har du sikret delene annet enn utskjæringene? (tenkte på om du mått stå litt hardt på bremsene en gang). De sitter temmelig godt i hullene, de er dype, brettet og sitter godt, eneste hjulene jeg er bekymret for,skal tenke ut en smart løsning når jeg har byttet interiøret osv;) o skal lage et lokk til de smådelene da skal det ikke noe være problem håper jeg bynte litt på interiøret isted faktisk, "Oppgradert" lysene inne i bilen, har nå leselamper bak og foran, "individuelle brytere" Foran Bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå