Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gjort litt av hvert i dag, Begynt å koble opp anlegget og jobbet videre med plateprosjektet, har også montert hvite blinklys rundt hele bilen :) Har tenkt og begynne med interiørbytte så fort platen i bagasjerom er ferdig, blir det mildvær en da så skal jeg vaske bilen og ta noen bilder! Noen som vet om et rimelg, men bra effektanlegg på markedet? og er det noen som har erfaring med lowtec sine senkesett, dempere osv? Takker for respons og hiver ut et par bilder fra i dag :D

8oa80on9iuri7eywj9rq.jpg

vfv1lmc9v6fs31nynujv.jpg

7yr7qbvhaid680ossk7a.jpg

ws228cv5ih3hz9svrvs9.jpg

Skrevet

Har vært ute og jobbet med platen og anlegget mitt i dag! platen er ferdig trekt*/limt på toppen, men skal stiftes ferdig rundt kantene i morgen.

Anlegget er koble opp og blir gjort ferdi i morgen, skal ta noen bilder når det er ferdig og på plass.

Undersiden av bagasjeromsplaten behandlet,

w64zgcmlem86g75ix6ps.jpg

Platen snart klar til trekking!

veo3t2xezbir3k6zrr1u.jpg

Ferdig trekt!

o7q3enrcillzyo6er6pq.jpg

2c80weuo0bzw55qkwl2n.jpg

2b9620p99mj69qoao2qj.jpg

thc5rdehw57wa80wr4q2.jpg

Har også begynt på interiørbytte, i dag har jeg montert nakkestøttebraketter bakom bakseteryggen, jeg har og koblet opp tåklysene og koblet de il el-nettet, måtte bytte tåkelysbryter og spleise noen ledninger bak kjørelysbryteren for å få det il og funke! :P Men nå er det orden

Skrevet

I dag har jeg koblet opp anlegget ferdig, platen min er nå ferdig og på plass, så nå jeg setter i gang med interiørbytte! :wink: ble fornøyd me resultatet, subkassen virker kjempebra, har finjustert begge forsterkerene i dag og stilt inn spilleren, jeg har også hengt opp forsterkerene! Her er det noen bilder fra dagens økt;)

xjirbn2jxf0cz6h5gxun.jpg

Forsterkeren som driver høyttalerene

71ukqeu0y6onw27rvood.jpg

Forsterkeren til JBL sub kassen

hwui9aovsnioqz1d7wx3.jpg

Pioneer spilleren

w0u6uxbm5h9x0n70efut.jpg

Bilde av Subkassen, det er en 12" inni, Nylakert (sølv metallic) var penere med litt dekor enn bare helt svart alt

ft5i63bo5wzyl2dezg5v.jpg

Enda et bilde, ble fornøyd me lakkresultatet

cuvsrdvxvt55z5vohq1s.jpg

Bilde av Suben infelt i platen her ser dere og de hvite blinklysene som er montert

aeifb8s8aklf543qkgzy.jpg

guguden0bjq3z05u2l1z.jpg

Ble et lite lurerom baki under den leddede delen :D

lgkbiwc3tihzqe5dtoag.jpg

Fiks ferdig!

:lol:

56uatxxaqmcqfmg1q6d3.jpg

Coca Cola rommet mitt

:D :D

Skrevet
Tenkte kanskje d kunne være gøy og slenge ut et par bilder fra slik bilen var da jeg overtok den! Her er bildene fra før jeg begynte på den:) ]

Og hvordan ser et utvendig ut nå da`? :)

Skrevet
Tenkte kanskje d kunne være gøy og slenge ut et par bilder fra slik bilen var da jeg overtok den! Her er bildene fra før jeg begynte på den:) ]

Og hvordan ser et utvendig ut nå da`? :)

Hehe! :D det kommer så fort jeg får vasket den! er så kaldt ute! :wink:

Skrevet

Så rå tøft ut dette :-) , men har du sikret delene annet enn utskjæringene? (tenkte på om du mått stå litt hardt på bremsene en gang).

Skrevet
Så rå tøft ut dette :-) , men har du sikret delene annet enn utskjæringene? (tenkte på om du mått stå litt hardt på bremsene en gang).

De sitter temmelig godt i hullene, de er dype, brettet og sitter godt, eneste hjulene jeg er bekymret for,skal tenke ut en smart løsning når jeg har byttet interiøret osv;) o skal lage et lokk til de smådelene :wink: da skal det ikke noe være problem :lol: håper jeg :wink: bynte litt på interiøret isted faktisk, "Oppgradert" lysene inne i bilen, har nå leselamper bak og foran, "individuelle brytere"

37ty6i4jj0r6kmn1svwe.jpg

Foran

we2d6vr3f6nahqrfsbcn.jpg

Bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...