Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser bra ut dette her, men hvorfor kjøpte du enda en E34 tørr jeg spørre?

hehe, den var så strøken og god og kjøre at jeg ikke greide og dy meg, solgte den igjen i høst, men brukte den mye siden jeg drev og plukket sunn prosjektbilen :wink: så måtte egentilig ha 2 biler en stund :) da ble d seff en e34 :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Doh! fikk motorstopp idag! bilen døde når jeg tok inn clutchen, greide og "trille" den igang igjen, så når jeg tok inn clutchen igjen så døde den igjen, på dette tidspunktet mistet jeg all farta og bilen ble stående, greide ikke og starte den igjen me tenninga, synes den skjinna veldig fort, hadde dette problemet en gang tidligere da var det veivakselføler som var gåen, men nå er jo denne "ny" bare 1,5 år gammel.... tilslutt døde batteriet også! hehe noen om har noe tips til hva som bør sjekkes når jeg skal hive meg løs på den i kveld!???

Var lite bensin i systemet, hehe krysser fingra for at det var noe slik... noen tips for å sjekke om bensinpumpa funker?? noe lyder som skal komme ved å vri tenninga?

Bilen har hatt motor ut og inn, men starta fint opp og gikk i 3-4 minutt før dette skjedde, har ikke blitt kjørt så langt siden august!!!

Takker for svar!!!

eskild

Skrevet
Nei har du træsja bilen :o Hva skal vi spinne med da i juleferien? Spark?

Ordner seg nok ;-)

hehe ja fan! nei veit ikke ka d e:P lite respons her så får bare prøve me fram i kveld!

Skrevet
Nei har du træsja bilen :o Hva skal vi spinne med da i juleferien? Spark?

Ordner seg nok ;-)

hehe ja fan! nei veit ikke ka d e:P lite respons her så får bare prøve me fram i kveld!

Hvis ikke tar vi Hilux'en! Eller låne 323en til Mats :-D

Hehe, nei men folk er vel på jobb enda, får vel et svar iløpet av kvelden ;-)

Skrevet

Bensinpumpa går bare om du kjinner, du har for nytt tenningssystem til at den går når du skrur på tenninga :P

Ta en ledning fra batteriet og kobl på pumpa du, om den ikke går er den kaputt :P

Skrevet
Bensinpumpa går bare om du kjinner, du har for nytt tenningssystem til at den går når du skrur på tenninga :P

Ta en ledning fra batteriet og kobl på pumpa du, om den ikke går er den kaputt :P

Prøvde igår kveld! fikk start og alt virket og være i orden... så etter kanskje 2-3 minutt på døde den, når jeg starter den så starter den helt reint men går bare fint på tomgang i 2-3 sekunder før den rusker og hoster og dabber av til 500 rpm og såidt den holder seg i live, om jeg gir gass skjer det samme!

Skrevet

Prøvde igår kveld! fikk start og alt virket og være i orden... så etter kanskje 2-3 minutt på døde den, når jeg starter den så starter den helt reint men går bare fint på tomgang i 2-3 sekunder før den rusker og hoster og dabber av til 500 rpm og såidt den holder seg i live, om jeg gir gass skjer det samme!

Suger ikke falsk luft da?

Skrevet

Eventuelt lambda eller LMM, men da skulle ikke den ha daua ut :S

Ekstreme mengder kondens i bensinen kanskje?

Skrevet
Eventuelt lambda eller LMM, men da skulle ikke den ha daua ut :S

Ekstreme mengder kondens i bensinen kanskje?

hmm, ja kan jo hende, hehe var en dag før her at jeg fylte på kjøleveske og servo olje osv, da gikk den fint på tomgang leeenge, dette var før jeg fikk motorstopp, noe jeg tror skyldes bensinen var tom selv om måleren viste at det var litt igjen, fylte på 10 liter før jeg starta den igår, da rikket ikke måleren seg!

Skrevet

Update! Når bilen er kald, så starter den og går helt fint! men med en gang temperaturnåla går over det blå feltet på måleren i instrumentpanelet så stopper den og dauer... starter jeg den igjen så går den reint i 2-3 sekunder før det skjer igjen!.... tenker dette kan ha noe med en temp giver elns og gjøre? kan kjøres vanlig til temperaturen stiger...

Takker for svar!!!

Eskild

Skrevet

Er en kaldstartsdyse på motoren din, mulig den ikke kobler ut? Men at den dauer pga dette virker litt rart..

Du klarer ikke holde motoren igang med gassen heller?

Skrevet
Er en kaldstartsdyse på motoren din, mulig den ikke kobler ut? Men at den dauer pga dette virker litt rart..

Nei, den går og hoster på ca 500 rpm, gir jeg gass skjer ingen ting, bare dør mer:P kan gi full gass og tut og kjør før den blir varm virker det som.... er det noen føler som kobler inn ut chocken elns. som kan være gåen???

Skrevet

Nei, den går og hoster på ca 500 rpm, gir jeg gass skjer ingen ting, bare dør mer:P kan gi full gass og tut og kjør før den blir varm virker det som.... er det noen føler som kobler inn ut chocken elns. som kan være gåen???

Er ikke chock, bare kaldstartsdyse :P Men at den skal dø ut fordi den ikke kobler ut har jeg lite troa på :P Du kan jo prøve å koble ut kontakta, den er plassert på samme plass til temp-måleren ligger ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...