Gå til innhold

Hvordan koble ccfl ringer riktig? Gjelder e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

det blir godtatt. aldrig hørt om noen som har fått problem med det. sålenge begge ringene er i en lykt så er det lov. på foreksempel E30 og E34 er det 4 lykter foran. der er det ikke lov siden det er 4 lykter med parklys. men på E36 blir det i samme lykta siden det er en lykt på hver side. (begge ringene er bak samme glasset)

Skrevet

blå lys er ikke lov uansett hvordan lys det er. xenol lys er ikke blå lys på samme måte som blå AE og blå led og lignende. man ser lett forskjell på xenon og blå lys.

jeg hadde xenon 6000K det er det litt blåskjær i. men ligner ikke noe lys som er blå. ikke engang 8000K er et problem. men har man mye mer enn det så blir man sikkert stoppet pga fargen.

Skrevet

okay, har blå ringer nå som aldrig har skap noen problemer så langt, men politiet hvos jeg bor bryr seg ikke om så veldig mye :P.. men 2 av ringene er deffekte så må bytte, kansje jeg skulle sette inn 4 som er litt mer hvitere i farven neste gang da :) Så har jeg nettopp bestillt meg xenon kit til grøftlysene me 8000K, Trodde d skulle bli ca likt som disse ringene? :S

ejeu774g58vonw9xxwj3.jpg

Skrevet

Skulle jo hatt den som heter QB der, aldrig hørt om, trodde bare de hadde tall etter kelvin skalaen..

• 2 years later...
Skrevet

Skal til å begynne å montere ccfl ringer i e36 lyktene mine men lurer på en ting

Hvor skal disse ledningene kobles til? Skal de kobles sammen me de originale parklys ledningene? :o

post-72516-0-04743000-1429983490_thumb.j

post-72516-0-43611700-1429983515_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...