Gå til innhold

Flere som opplever at Koed er trege?

-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

haha, dette høres jo helt latterlig ut ( altså prisene til GS) rart det går rundt for dem.. men angående sendinga, så synes jeg det var i tregeste laget. men er som sagt ofte posten som er de tregeste. (timesbetalt) :P også et OT spm: hva er en slavesylinder ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sylinderen som påvirker klutsjen nede på girkassa.

Selv handler jeg stort sett på koed pga priser og god service.

Men om det haster kryper jeg til korset og ringer gs.

Da mellompotta på min forrige E28 røyk ringte jeg gs rundt kl 14 på torsdag, delene henta jeg på buss neste morgen, så de er raske om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er svinedyre vel?

De er svindyre, og i tillegg driver de med dokument forfalskning :roll:

Hva mener du?

Bestilte noen senkeskåler til en e46 derfra. gikk 1mnd, kom ingen ting.. etter 2-3mnd kom det en inkasso regning fra dem. Sendte så en mail til de, og ba de tørke seg i rævva med den, fra en mail adresse jeg hadde laget meg 2-3 dager før jeg fikk regningen.

de sendte meg så et sporingsnummer så jeg kunne se selv at de hadde sendt pakken. Joda, pakken var sendt 2-3uker etter bestillingsdatoen men jeg hadde aldrig fått noen pakkelapp fra posten, det var vel riktignok posten sin feil da. Men det intresante var at på det dokumentet, sto det at de hadde sendt "påminnelse om henting" på en mail adresse som på det tidspuktet ikke eksisterte..

jeg konfrontere de med dette men fikk til svar at jeg fikk ta det opp med inkasso selskapet. Sendte de så til svar at jeg skulle drive negativ pr mot dem så lenge jeg lever.

Men dette stiller seg bare i en rekke av negative hendelser jeg har hatt med dette firmaet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte en del torsdag og håper få det innen neste helg. Pleier de sende mail på sporings nr?

Jepp, bestillte noe på Tirsdag og fikk mail dagen etterpå med sporingsnr, ligger i Oslo nå, så regner vel med å ha det på man/tir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte en del torsdag og håper få det innen neste helg. Pleier de sende mail på sporings nr?

Jepp, bestillte noe på Tirsdag og fikk mail dagen etterpå med sporingsnr, ligger i Oslo nå, så regner vel med å ha det på man/tir.

Hmm, sporingsnr har ikke jeg fått så spøker litt med tanken på få det før neste helg da kansje :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestile en ABS sensor fra Koed, som var på lager i danmark. Varen ble sendt dagen etter. Men Bring (posten) brukt laaangt tid. Lurer på om det har noe med toll å gjøre, at det blir endel ekstararbeid hos posten.

Har brukt GS mye og er godt fornøyd med dem. De har jo en meget godt webside i forhold til Koed.

Blir å vurdere både koed og gs i framtiden. Sunt med økt konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ok, no er eg litt skuffa her...

Bestilte eit hjullager for snart eit par veker sida, og har vore på tur sidan den gang, så eg var SIKKER på at no var pakka kommen. Men den gang ei.

Gjekk inn på sidene til Koed, og der ser det ut til at bestilligen vart behandla 26.januar, men etter det ser det ikkje ut til å ha skjedd noko. Nokon som kan ha peiling på kvifor pakka ikkje er kommen enda? Har heller ikkje fått noko pakkesporingsnummer e.l....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...