haakon85 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Litt mer av den gamle Saaben. Ifølge videoinfoen har den over 700 hk og Quattro drivlinje. Og så litt for Volvofolket, vi begynner med en 360 med "turbosnorkel". Amazon vs. Ferrari 599. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Classic Car Design's channel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 e34 med Pen lyd, men stygg styling ! S38 ITB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Grom lyd! Nå fikk jeg lyst til å ta en tur med E30n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Sjå her guttaboys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Sjå her guttaboys faaaaaen ta den som har laget filmen, ville være først ute med å bruke den sangen i en bilfilm Den sangen er nydelig! Heter crystallize Den 242'n er helt sjuk, fy så rå den er. Får ikke noe mindre lyst på det etter å ha sett den filmen. :applause: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hehe, er Petrolhead media og det var eg som ba om att dei brukte den sangen Er første bil filmen dei har redigert, eg er meget imponert http://www.facebook.com/PetrolheadMedia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Filmen vart jævla bra, og eg ser fram til neste treff og alle treff frammover med SFJ gatebil/NMK Sunnfjord ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Filmen vart jævla bra, og eg ser fram til neste treff og alle treff frammover med SFJ gatebil/NMK Sunnfjord ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Litt historisk racing. DRM 1976. http://www.youtube.com/watch?v=j6GwFCMH6RE&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Sjå her guttaboys faaaaaen ta den som har laget filmen, ville være først ute med å bruke den sangen i en bilfilm Den sangen er nydelig! Heter crystallize Den 242'n er helt sjuk, fy så rå den er. Får ikke noe mindre lyst på det etter å ha sett den filmen. :applause: Lindsey Stirling sin sang ja Her er den for de som vil høre sangen uten dekksparklyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Sjå her guttaboys faaaaaen ta den som har laget filmen, ville være først ute med å bruke den sangen i en bilfilm Den sangen er nydelig! Heter crystallize Den 242'n er helt sjuk, fy så rå den er. Får ikke noe mindre lyst på det etter å ha sett den filmen. :applause: Lindsey Stirling sin sang ja Her er den for de som vil høre sangen uten dekksparklyd En ting er berre greit, dama er DIGG ! ! Kunne fått lov å spilt på fiolinen min for å sei det slik :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 E30 med M5 motor. Ikke den råeste bilen, men det funker E30 S50 turbo midt i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Sjå her guttaboys hva heter den sangen i introen? var baadaass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Sjå her guttaboys Litt usikker, skal sjå om eg finne det ut hva heter den sangen i introen? var baadaass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå